Het grote 'kleine vragen' topic

Goed hard trekken maar vergeet ook de clipjes aan de boven- en onderkant niet. (6 boven, 4 onder)

Even je vingers tussen de 'lamellen' en dan (proberen) los te klikken.

Zie afbeelding
Screenshot_20200716-100518__01.jpg
Van het onderste gedeelte heb ik de lipjes los gekregen, bovenste lipjes zijn echt een rot taak :disrelieved:
 
Volkswagen  Polo  1.4 TSI BlueGT 150pk 
Kreeg gisteren de in de melding "inspectie binnen 30 dagen", met nog 1/3 te gaan tot aan de 60 000 beurt. Kan iemand mij vertellen wat dit is, is het iets reguliers of is er wellicht iets bijzonders op grond waarvan dit wordt gemeld?
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Kreeg gisteren de in de melding "inspectie binnen 30 dagen", met nog 1/3 te gaan tot aan de 60 000 beurt. Kan iemand mij vertellen wat dit is, is het iets reguliers of is er wellicht iets bijzonders op grond waarvan dit wordt gemeld?
Inspectiebeurt waarbij op het oog de auto wordt gecontroleerd op X punten. Heb het ook gedaan, maar wat een zonde van me geld.
 
Kreeg gisteren de in de melding "inspectie binnen 30 dagen", met nog 1/3 te gaan tot aan de 60 000 beurt. Kan iemand mij vertellen wat dit is, is het iets reguliers of is er wellicht iets bijzonders op grond waarvan dit wordt gemeld?
Wanneer is je laatste onderhoudsbeurt geweest? Vaak is het 1 jaar of x aantal km’s. Wellicht zit je nu op de 11e maand
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
Nee, weet het al. Normaal elke 30 000 of 2 jaar. Maar vanaf 3 jaar oud tevens na een jaar zo'n inspectie. Zoals het woord zegt, worden dan allerlei zaken gecontroleerd en ook zo nodig remvloeistof vervangen
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Zijn poloboys ook gevoelig voor dit soort plaatjes?? Hit me up voor fototjes :)

Ik weet dat het geen Polo's zijn! please don't kill me.. heb nog nooit bijzondere polos mogen fotograferen jammergenoeg

DSCF3894_2.jpg
DSCF3904_edit.jpg
Eergisteren geschoten zeker, met die geweldige lucht! 48B2DBF8-A9C5-4CD0-A2BD-78D47CC41074.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Ik ben op zoek naar zwarte spiegelkappen. Nu zag ik bij Ome Ali mooie zwarte, veel bestellingen en goede reviews. In de titel staat dat ze ook voor de Polo 6r zijn, maar in het keuzemenu (waar je een model auto aan kan klikken) staat de polo niet tussen.

Nu is mijn vraag, weet iemand of er een overeenkomende auto is waar de spiegelkappen exact hetzelfde zijn als op de 6r?
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!