Het grote 'kleine vragen' topic

Zijn er mensen die de speakers in de deuren hebben aangepast? En zo ja welke speakers heb je er ingezet? Stick Out Tongue
Misschien ook een idee om de binnen kant van de deuren te bekleden (weet zo niet 1 2 3 hoe het materiaal heet). De deuren van een 6r zijn best hol.
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
Was vandaag met de OBDeleven wat aan rondneuzen in de auto en zag dat de motor door de tijd heen een aantal misfires heeft gehad.

20200707_222805.jpg

Als ik het mij goed herinner kunnen misfires geen kwaad motorisch gezien. Het betekent dat er bijvoorbeeld een bougie niet goed is ofzo. Klopt dit? De misfires zijn denk ik al een tijdje geleden, dus hoef ik mij hier geen zorgen over te maken.

Gelijk ook gekeken of zich engine knock voorgedaan heeft, maar dat is volgens mij niet het geval (kon je dacht ik zien aan de pre-ignition)

Screenshot_20200707-220740_OBDeleven.jpg

(Beetje moeilijk te zien, maar alle bitjes staan op nul)
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140pk 7DSG 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jurgen6R en Allison6R
Hallo allemaal, ik heb een vraagje.
ik ben een gelukkig eigenaar van een VW Polo uit 2006 75PK.(automaat)
en mijn remlicht gaat pas aan als ik de pedaal meer dan de helft heb ingedrukt.
dus bij zachtjes remmen gaat hij niet aan.
hier kwam ik pas pas gelden achter toen ik me radio had uitgezet en de remlichtschakelaar hoorde toen ik remde.

garage wist niet of dit zo hoorde bij deze type autos.
de remlichtschakelaar is 3 jaar gelden vervangen omdat de andere kapot was,

nu vraag ik me af of het normaal is?
het lijkt mij eigenlijk anders best gevaarlijk.
alvast bedankt!
 
Volkswagen  Polo  1.4 75 PK 
Lijkt mij inderdaad niet de bedoeling, ook als je een beetje aan het remmen bent, moet degene achter je kunnen zien dat er geremd wordt.
Misschien het 'contactpunt' of hoe ik het noemen moet even opnieuw laten afstellen?
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
Lijkt mij inderdaad niet de bedoeling, ook als je een beetje aan het remmen bent, moet degene achter je kunnen zien dat er geremd wordt.
Misschien het 'contactpunt' of hoe ik het noemen moet even opnieuw laten afstellen?
Ja hebben we naar gekeken maar valt niks aan af te stellen.
Ze hebben een nieuwe besteld.
Maar betwijfel of het werkt.
 
Volkswagen  Polo  1.4 75 PK 
Imitatie of origineel?
geen flauw idee, denk Imitatie.
een kennis van mij heeft de zelfde maar die heeft een Opel Corsa.
dus of het hoort zo of het is toeval.
wat wel opvalt is dat de auto door de keuring komt.
maar kan ook zijn dat ze het niet hebben gezien.

als het morgen niet gemaakt is ga ik naar een vw dealer die moeten er meer vanaf weten lijkt me.

weet iemand een goede vw dealer regio helmond?
die in helmond zelf zit lees ik geen goede reviews.

alvast bedankt!!
 
Volkswagen  Polo  1.4 75 PK 
Denk dat er eerder wat mis is met contact of de aansluiting waar het derde remlicht op aangesloten is.
Derde remlicht is verbonden aan een van de remlichten van de achterlampen toch?
Werken de remlichten in je achterlampen wel bij licht je rem intrappen?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
geen flauw idee, denk Imitatie.
een kennis van mij heeft de zelfde maar die heeft een Opel Corsa.
dus of het hoort zo of het is toeval.
wat wel opvalt is dat de auto door de keuring komt.
maar kan ook zijn dat ze het niet hebben gezien.

als het morgen niet gemaakt is ga ik naar een vw dealer die moeten er meer vanaf weten lijkt me.

weet iemand een goede vw dealer regio helmond?
die in helmond zelf zit lees ik geen goede reviews.

alvast bedankt!!
Udenhout Eindhoven is prima
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!