Het grote 'kleine vragen' topic

Ik ben op zoek naar zwarte spiegelkappen. Nu zag ik bij Ome Ali mooie zwarte, veel bestellingen en goede reviews. In de titel staat dat ze ook voor de Polo 6r zijn, maar in het keuzemenu (waar je een model auto aan kan klikken) staat de polo niet tussen.

Nu is mijn vraag, weet iemand of er een overeenkomende auto is waar de spiegelkappen exact hetzelfde zijn als op de 6r?
Ik wacht erop, verwacht ze volgende week binnen. Maat van mij heeft ze op z'n polo gemonteerd en waren prima. Zal een linkje hier delen als ik ze heb.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: JayS
Iemand een idee hoeveel inch een buis moet zijn voor een intake voor een 1.2 TSI? Ik wil de buis van het luchtfilter verlengen tot aan de midde grille met hitteschild eromheen maar ik heb geen idee hoe groot de diameter van de buis is.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Ik hoor vanaf ongeveer 60-70km/u een vrij zeurend geluid buiten de auto, k vermoed wiellagers. Kan iemand dit bevestigen of hoe kan ik dit met zekerheid weten?
 
Volkswagen  Golf MK7.5 GTI Performance  2.0 TSI 245PK / 370Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!