Het grote 'kleine vragen' topic

Hooi ben ik weer met een vraag
Ik hoor veel mensen over het VAG progamma waar je opties mee aan en uit kan zetten nou heb ik van 2 mensen al gehoord dat je op mijn polo 9n3 uit eind 2008 niks kan aan passen klopt dat? Hij zou er teoud voor zijn maar met me. Golf 4 gti uit 2001 kon het wel?
 
Volkswagen  Polo 9n3  1.4 
Paar jaar terug in Rotterdam laten doen bij een Turk. Zonder bon uiteraard en was 115 eu. En ben er erg tevreden over. Zit er nog steeds super op! Gevonden via marktplaats destijds.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 95PK 
Paar jaar terug in Rotterdam laten doen bij een Turk. Zonder bon uiteraard en was 115 eu. En ben er erg tevreden over. Zit er nog steeds super op! Gevonden via marktplaats destijds.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Heb je adresje nog? Zal inmiddels wel met pensioen zijn Stick Out Tongue

Zeker waar @Franklin Polo6R
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  • Leuk
Waarderingen: dennis lander
Wat is het verschil dan tussen tinten en naadloos tinten?
De een is dan zonder rand, maar wat moet ik mij daarbij vooratellen?

Aan de rand van het raam zitten van die kleine stipjes, sommige plakken de tint daar overheen zonder dat het 100% hecht omdat het op die plek lastig is. Andere verwarmen de folie daar en drukken het extra aan zodat het precies naadloos getint is. Zoek maar eens de 'dot-matrix' techniek op dan vind je er wat meer info over.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Roon
Vraagje: Als ik rij. Dan hoor ik in de kofferbak gerammel. Vooral bij hobbels. Heb een 3 deurs. Wat zou dat zijn? Heb al bij het reservewiel gekeken maar daar zit niks los. Heb wel boodschappen tassen achterin maar dat kan het toch niet wezen? Of zou het mijn 2de plaat zijn van de kofferbak. Die ligt gewoon op de bodem. Iemand een idee? Of moet ik ff naar de dokter (garage) er mee?
 
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!