Het grote 'kleine vragen' topic

Mij wordt door mijn monteur aangeraden er 10W40 in te gooien in verband met olieverbruik. Er zit momenteel 5W40 in. Er zal een engine flush aan de oude en conditioner aan de nieuwe olie worden toegevoegd. Vandaar de vraag. Ik vond de polo namelijk soepeler rijden bij 5W40 ipv 5W30. Maar nergens wordt 10W40 aangeraden en wil ook geen schade toebrengen aan mijn auto of achteraf niet meer terug kunnen naar 5W40.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Ja klopt de randloze variant vind ik ook heel mooi, maar dat zijn volgens mij met de houdertjes voor met de regenlichtsensor. Ik weet niet zo goed waar ik de houders kan vinden voor zonder de regenlichtsensor
Die zijn er volgens mij ook niet. Dacht dat dimmende spiegel in het pakket zat met licht & zicht. Maar je kan de sensor ook gwn niet aansluiten bijv. Of eruit halen.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Aangezien ik zelf nog geen topics kan plaatsen hier grappige interessante filmpje over hidden features vw polo (beetje voor beginners), meerdere parts


Edit: Ik zie dat die man tientallen handige filmpjes heeft over vw polo, kijken waard! ;)
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  POLO 6R R-Line  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!