Het grote 'kleine vragen' topic

Vraagje: Als ik rij. Dan hoor ik in de kofferbak gerammel. Vooral bij hobbels. Heb een 3 deurs. Wat zou dat zijn? Heb al bij het reservewiel gekeken maar daar zit niks los. Heb wel boodschappen tassen achterin maar dat kan het toch niet wezen? Of zou het mijn 2de plaat zijn van de kofferbak. Die ligt gewoon op de bodem. Iemand een idee? Of moet ik ff naar de dokter (garage) er mee?
Haal alles eruit. Ga rijden en kijk of je t nog hoort
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Eis:
Personenauto's moeten zijn voorzien van deugdelijk bevestigde en goed werkende schokdempers.

Wijze van keuren:
Visuele controle, terwijl de personenauto zich boven een inspectieput of op een hefinrichting bevindt, waarbij de personenauto zo mogelijk verscheidene keren wordt ingeveerd. In geval van twijfel wordt een rijproef uitgevoerd.

Tijdens de rijproef wordt dan beoordeeld of de auto nog veilig te noemen is (ze zullen dan tijdens het rijden een onverwachte stuurbeweging uitvoeren en nazien of de auto dan uitbreekt of zich nog gewoon hersteld)
 
  • Leuk
Waarderingen: Giltix
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!