Het grote 'kleine vragen' topic

Kiezen tussen de twee kan ik niet voor je. Ik heb zelf een reserve wiel subje van Pioneer. Echt prima en voldoende voor een stevige aanvulling.
Kijk ook even op ars24.de, of op YouTube. Daar hebben ze ook een setje inclusief plug en play versterkers met dsp voor ongeveer t zelfde geld geloof ik.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: VWAlexander
  • Leuk
Waarderingen: VWAlexander
Goededag ik heb een vraagje ik wil me plus kabel voor me subwoofer aan sluiten maar vindt maar geen doorgang naar me. Motor ruimte iemand een idee?
Je had de search kunnen gebruiken op het forum.
Het antwoord is:
Aan de bijrijders kant zit net als de bestuurderskant een doorvoer onder de bak van de ruitenwissers,
daar gaat stuurkant de motorvergrendelings kabel door.
bijrijderskant is het een leeg rubber.
Je kan er bij door je ruitenwisserds eraf te halen, de hele stok ja tot op het draaipunt.
en dan die zwarte afdekkap eraf halen.
Ruitenwissers zaten bij mij extreem vast, heb ze met een poelie trekker eraf gehaald.

Ander punt is boven de pedalen,
oftewel achter je rembekrachtiger vanuit je motorruim gezien. (niet te zien zit er onder.)
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Je had de search kunnen gebruiken op het forum.
Het antwoord is:
Aan de bijrijders kant zit net als de bestuurderskant een doorvoer onder de bak van de ruitenwissers,
daar gaat stuurkant de motorvergrendelings kabel door.
bijrijderskant is het een leeg rubber.
Je kan er bij door je ruitenwisserds eraf te halen, de hele stok ja tot op het draaipunt.
en dan die zwarte afdekkap eraf halen.
Ruitenwissers zaten bij mij extreem vast, heb ze met een poelie trekker eraf gehaald.

Ander punt is boven de pedalen,
oftewel achter je rembekrachtiger vanuit je motorruim gezien. (niet te zien zit er onder.)
Super ja had wel iets gevonden maar hoe u het nou uit legt gaat het zeker goed komen was inderdaad gaan kijken bij dat rubbertje maar dat ik ook onder me ruiten. Wissers moest gaan wist ik nog niet haha dank u wel is hellemaal duidelijk nu
 
Volkswagen  Polo 9n3  1.4 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!