Het grote 'kleine vragen' topic

Ik hetzelfde gehad met een heel goedkoop setje xenon. Ik gokte toen dat het de belast was, of een cheap ass lamp of zoiets. Daarna oem xenon gemonteerd en was t goed.
Met een set van Pilot had ik er geen last van.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Is het normaal dat deze draden zichtbaar zijn? Daar kan toch vocht/water bij komen en misschien storingen veroorzaken.

38c13ecf4374163520d4cc2a600e0a52.jpg


9dcb2b165f856339e23997091b059e0d.jpg
 
Volkswagen  Polo AW 1.0 TSI Comfortline DSG  1.0TSi 95pk 
Denk ik ook vaak zat bij draden bv. Onder de motorkap, niet teveel aandacht aan schenken je moet maar denken dat ze er over na gedacht hebben bij de constructie
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Als je de ruiterwisser op continue zet gaat deze als je stil staat automatisch op interval. Is dat ook uit te zetten? Bij harde regen wil ik dat ruitenwisser continu blijft als ik bv bij verkeerslicht sta.
 
Volkswagen  Polo AW 1.0 TSI Comfortline DSG  1.0TSi 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!