Het grote 'kleine vragen' topic

dat credit gebeuren is vrij teleurstellend zeg
ja dat lijkt me ook. je koopt toch iets om oneindig te gebruiken. het is net een spelletje zo daar kan je ook allemaal credits kopen. dan ben ik toch goedkoper uit met me chineese kabel. die doet ook alles wat ik zeg zonder dat ik er extra voor moet betalen. en vcds is best gebruiks vriendelijk al zeg ik het zelf. weet je iets niet youtube staat er vol mee.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
ja dat lijkt me ook. je koopt toch iets om oneindig te gebruiken. het is net een spelletje zo daar kan je ook allemaal credits kopen. dan ben ik toch goedkoper uit met me chineese kabel. die doet ook alles wat ik zeg zonder dat ik er extra voor moet betalen. en vcds is best gebruiks vriendelijk al zeg ik het zelf. weet je iets niet youtube staat er vol mee.

Ja het is maar dat een origi zo duur is anders had ik daar een van
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Folks. Ik moet weer even een beroep doen op jullie kennis.

Het begint me steeds meer op te vallen dat mijn stuur trilt. En dat mijn stuur op sommige wegen zijn eigen weg zoekt. Ik heb de auto bij aankoop op een erg vlakke industrieweg getest door hard te remmen met de handen los en het stuur bleef kaarsrecht.

Echter lijkt het wel als er ook maar een kleine afwijking in de weg zit of klein hobbeltje en ik heb mijn stuur niet echt vast dat hij dan helemaal zijn weg zoekt.
Bijvoorbeeld ook als ik bij een stoplicht aankom de weg een Beetje afloopt naar rechts en ik rem met handen los gooit die hem naar rechts.
Dit ben ik niet gewend en ik weet ook niet of dit hoort.
Verder valt het op dat mijn stuur niet echt lekker "stuurt" als in dat ik niet het gevoel heb dat ik 100% controle heb over waar die auto heen gaat.

En het trillen is vaak aanwezig. Op snelwegen ook.

Misschien een gewichtje afgevallen?
Wat is de volgorde van uitsluiten?
1) uitlijnen
2) balanceren
3) ander merk banden (nu type linglong Setulla s pace)
4) stuurkogels / lagers?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Controleren op speling van de ophaning indien aanwezig oplossen.

Linglong..... tja.....

Balanceren
Uitlijnen
Linglong gaat asap terug naar waar die vandaan komt en goodyear komt eronder dus dat lost zichzelf op. Ze balanceren en lijnen opnieuw uit bij nieuwe set banden toch. Dan wacht ik daar wel gewoon op
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Dus als ik het goed lees moet je bij het verwijderen van een van de klemmen of de gehele accu, en wanneer je deze weer monteert, de auto laten inleren omdat er dan weer contact is gemaakt met het systeem?
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
Dus als ik het goed lees moet je bij het verwijderen van een van de klemmen of de gehele accu, en wanneer je deze weer monteert, de auto laten inleren omdat er dan weer contact is gemaakt met het systeem?
Als je de accu echt vervangt met een nieuwe dan wel als je computer dat ondersteund, bij onze polo ondersteunde de computer het niet, maar bij demonteren doe ik tenminste alleen ramen inleren en tijd instellen
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
Dank voor de info, dat met de klok dat zou wel lukken, maar wat te doen bij het inleren van de elektrische ramen, hoe gaat dat in z'n werk, en krijg je dan ook diverse meldingen in het dashboard?.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
Ben ik ook wel benieuwd naar.
Ben van plan m'n accu te vervangen.
Heeft al 2x plots leeg gestaan, dag na een ritje.
En auto start wat moeilijk.

Zat wel factuur bij aanschaf auto, dat accu in 2016 vervangen is. Toch vertrouw ik de accu niet.

Ik ga eerst langs de Turck in Eindhoven, zij testen de accu gratis.
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
Folks. Ik moet weer even een beroep doen op jullie kennis.

Het begint me steeds meer op te vallen dat mijn stuur trilt. En dat mijn stuur op sommige wegen zijn eigen weg zoekt. Ik heb de auto bij aankoop op een erg vlakke industrieweg getest door hard te remmen met de handen los en het stuur bleef kaarsrecht.

Echter lijkt het wel als er ook maar een kleine afwijking in de weg zit of klein hobbeltje en ik heb mijn stuur niet echt vast dat hij dan helemaal zijn weg zoekt.
Bijvoorbeeld ook als ik bij een stoplicht aankom de weg een Beetje afloopt naar rechts en ik rem met handen los gooit die hem naar rechts.
Dit ben ik niet gewend en ik weet ook niet of dit hoort.
Verder valt het op dat mijn stuur niet echt lekker "stuurt" als in dat ik niet het gevoel heb dat ik 100% controle heb over waar die auto heen gaat.

En het trillen is vaak aanwezig. Op snelwegen ook.

Misschien een gewichtje afgevallen?
Wat is de volgorde van uitsluiten?
1) uitlijnen
2) balanceren
3) ander merk banden (nu type linglong Setulla s pace)
4) stuurkogels / lagers?
Even langs de dealer of een een andere garage en laat je onderstel even checken op speling.
En anders wachten op nieuwe banden en dat alles weer gebalanceerd en uitgelijnd is.
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
Ik probeer hier ergens op t forum iets te vinden over aanpassingen van je stuurzwaarte. Kan het niet vinden en kan me herinneren dat je in vcds iets met 1-5 niveaus had ofzo. Vind mijn stuur te licht sturen. Kan ik dit aanpassen?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 95PK 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi en Laszlo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!