Het grote 'kleine vragen' topic

Heeft iemand hier toevallig een Nederlands linkje voor? Als ik ze heb maar eens aansluiten
 

Bijlagen

  • Screenshot_20180911-191254_Chrome.jpg
    Screenshot_20180911-191254_Chrome.jpg
    260.1 KB · Weergaven: 71
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
:yum:
Wat zijn goede LED H7 lampen voor de Polo 6C (H7 halogeen units zitten er nu in) en heb ik extra onderdelen nodig om het passend te maken o.i.d.?
Ben ik ook wel benieuwd naar, of aftermarket Xenon, alleen kan dat wel icm automatische licht schakelaar enz? Ivm tunneltjes dat ze dan steeds een klap krijgen door aan en uit gaan?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Had bij me vorige auto afttermarket xenon in een halogeen unit. Werd zo warm dat heel het lichtbeeld verpest was en de unit van binnen verbrand was
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Xenon/led lampjes gaan bijna nooit een mooi lichtbeeld geven in reflector koplampen, deze zijn speciaal gemaakt voor halogeen lampjes.

Om met LED/xenon lampen een mooi lichtbeeld te krijgen heb je een projector koplamp nodig.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 6v 60pk BBM 
Xenon/led lampjes gaan bijna nooit een mooi lichtbeeld geven in reflector koplampen, deze zijn speciaal gemaakt voor halogeen lampjes.

Om met LED/xenon lampen een mooi lichtbeeld te krijgen heb je een projector koplamp nodig.
Maar de LED units van de 6C hebben toch ook reflector koplampen (weliswaar kleiner) maar het principe is toch hetzelfde? Of is het weer iets totaal anders?
 
Volkswagen  X  X 
Heb zelf 4 jaar xenon erin en in mei keuring gehad, beeld was perfect.

Heb wel xenon voor start/stop, zodat deze aanblijven als de auto uitgaat, krijgen ze ook niet zo op hun donder.
Waar ik dan benieuwd naar ben is hoe dat zit als je automatische verlichting hebt en dus ook wel eens een tunneltje enzo door rijd...
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Ik heb automatisch licht en origineel xenon. Lijkt prima te gaan. In zoverre dat ik er nog geen slechte ervaring mee heb. En bovendien zijn natuurlijk talloze auto’s hier standaard mee uitgerust.
Het zal ongetwijfeld de levensduur iets verkorten door het vakere opstarten. Wat dat betreft heeft led daar minder last van.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Steefje
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!