Het grote 'kleine vragen' topic

Mijn linker ruitenwisser raakt sinds kort de A-stijl. Iemand een idee hoe dit kan en hoe dit is op te lossen? :confused:

Iemand vertelde mij dat ik hem los moest halen en een tandje moest verzetten maar nee, dat lijkt mij een beunhazenoplossing.
Lijkt mij net zo'n oplossing als je met je stuur kan doen als hij wat scheef staat. :eek:
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Als de wisserarmen niet strak vast gezet zijn, dan kan hij natuurlijk verspringen. Maar dan had je het het afgelopen jaar wel gemerkt.

Ik hou het op spelings tussen de bewegende delen. En als oplossing de wisserarm los maken en een of twee tandjes terug zetten..
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
Dank jullie.
Vandaag op de meeting eens gekeken naar andere Polo's (al was ik de enige 9N) en daar liepen de wissers wel in 1 lijn. Bij mij was dat niet het geval liet iemand mij zien. Vermoed dat Carglass destijds de fout heeft gemaakt want daar zijn ze er voor het laatst afgehaald.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Wanneer ik mijn ruiten omlaag doe en terug omhoog heb ik strepen op mijn ruit. Of wanneer ik hem, vooral in de zomer, deels openlaat staan heb ik een hele lijn op mijn ruit staan. Dit omdat de rubbers bovenaan de deur verduurd zijn. Weet iemand of je ze kan vervangen? Of bestaat er een manier om ze terug soepel te krijgen?
Er bestaan van die kleine blokjes waar je je rubbers mee kan snijden dan vernieuw je ze weer schijnt. Heb er geen ervaring mee en kan ook niet zeggen of het werkt ik zie het alleen vaak voorbij komen
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  • Leuk
Waarderingen: Jasper_05
Bij toyo hebben ze in het verleden idd wel eens alleen nieuwe rubbers geplaatst. Bij VW ben ik dat niet tegen gekomen.

En idd met die blokjes snij je het rubber bij. Geen idee of het werkt.
Kan me zo voorstellen dat je het 1 of 2 keer kan doen voor je alsnog moet vervangen.


Zou gewoon een nieuw setje Bosch airotwin kopen. 3 a 4 tientjes voor de lupo . Zal rond het zelfde zijn voor polo gok ik een beetje.

En rainx .ik vond het heerlijk werken,. Misschien niet zo als je een regensonsor hebt.
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Jasper_05
Hahahaha Stick Out Tongue foutje.

Gebruiken jullie magneetjes aan de buitenzijde van je oliefilter? De meningen op internet zijn hier over verdeelt alleen zie ik wel veel positief resultaat als mensen laten zien wat een magneet allemaal wel niet vasthoud aan ijzere deeltjes in je filter huis.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!