Het grote 'kleine vragen' topic

Mijn koppelingspedaal hoor ik kraken met het intrappen, ik heb al het 1 en ander ingesprayt met wd 40 bij het pedaal/schanier punt maar dat helpt niks.
Iemand ideeën?
Voor de rest rijd de auto prima.
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
Weet iemand of je na het chippen nog terecht kunt bij de VW dealer? Ik bedoel meer in de zin van... is er dan kans dat ze zomaar een update doen waardoor je software wordt overschreven? Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI stage 1 met 105 PK bij Vagtechniek 
Zeker mogelijk. Factuur van de chipboer meeneemen, die krijg je gewoon vergoed. Ik denk dat je doelt op de EA189 update?

Alle vervolgschade (binnen aanzienbare tijd) zijn voor rekening van VW.

Als je niet wil dat zij die update doen, kan je dit aangegen ivm tuning, daar hebben ze een formuliertje voor. Ondertekenen en die actie wordt niet meer uitgevoerd.

Dan is er geen reden om een update aan het motorregelapparaat uit te voeren, dus geen probleem.
 
Audi  A1 8X 2x S-line  2.0 TDI 143pk 
Briefje of tape plakken onder je dashboard waar ze de diagnose apparatuur aansluiten. Dat de auto chiptuning heeft en de software niet overschreven mag worden, voor het geval een monteur loopt te slapen of miscommunicatie in de werkplaats. Zelfs als het door de garage wordt vergoedt heb je er een hoop rompslomp aan.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Interessant, mijne is gechipt maar hier is niet op gewezen. Dus ik doe er goed aan een briefje daar te hangen als ik bijvoorbeeld mijn apk laat doen bij de dealer? Of gewoon vertellen dat die gechipt is
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!