Het grote 'kleine vragen' topic

Vind ik leuk!

Obd eleven is echt fantastisch. Heb hem al binnen gekregen. Scan volledig uitgevoerd en meteen de needlesweep erin gezet en anti theft lock. Nu aanschaf van de pro en dan kun je dit alles dus aanpassen en ook de brandstoffilter primen. Fantastisch
Needle sweep met obd eleven op een standard dash. Dacht dat dat niet kon!?! Alleen dmv aanpassingen aannje eprom. Heb je een filmpje
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Ik begin bij koude start de ketting steeds iets luider te horen.
Ik ben bang dat het vervangen wordt.

Ik ga dit zelf doen.
Alleen weet ik niet wat ze tegenwoordig vervangen bij de dealer.

Iemand een idee hoe de procedure tegenwoordig is.

En ik neem aan oem onderdelen of hebben andere bedrijven al betere kettings gemaakt?
Het belangrijkste zijn de kettingspanners, ketting zelf nog vervangen is dan een logische bijzaak. Voor de rest weet ik er niet zoveel van want ik heb het laten doen. De garage kon mij zeggen dat het een verbeterde versie is van de spanners, maar of dit OEM is geen idee.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!