Al binnen? Waar heb jij em besteld?
Needle sweep met obd eleven op een standard dash. Dacht dat dat niet kon!?! Alleen dmv aanpassingen aannje eprom. Heb je een filmpjeVind ik leuk!
Obd eleven is echt fantastisch. Heb hem al binnen gekregen. Scan volledig uitgevoerd en meteen de needlesweep erin gezet en anti theft lock. Nu aanschaf van de pro en dan kun je dit alles dus aanpassen en ook de brandstoffilter primen. Fantastisch
Needle sweep met obd eleven op een standard dash. Dacht dat dat niet kon!?! Alleen dmv aanpassingen aannje eprom. Heb je een filmpje
Andere teller of eprom aanpassingen in je huidige teller.... voor info @MartienNee je hebt gelijk ik was te snel met juichen want ik wou het nu gaan doen maar hij doet het niet moet je speciale tellerunit voor hebben dus? Jammer..
Via 17track.net kon ik het netjes volgen.Via welke site kon jij je bestelling volgen?
En hoe check ik of ik een vdo heb en wat is vdo überhauptAls je een vdo teller hebt is dat geen probleem.
Heb je zelf geen track and tracé gekregen van die lui dan? Raar man.... je had het eerder besteld dan ik....
En hoe check ik of ik een vdo heb en wat is vdo überhaupt
Pfff... nou hopelijk heb je hem snel binnen vriend
Het belangrijkste zijn de kettingspanners, ketting zelf nog vervangen is dan een logische bijzaak. Voor de rest weet ik er niet zoveel van want ik heb het laten doen. De garage kon mij zeggen dat het een verbeterde versie is van de spanners, maar of dit OEM is geen idee.Ik begin bij koude start de ketting steeds iets luider te horen.
Ik ben bang dat het vervangen wordt.
Ik ga dit zelf doen.
Alleen weet ik niet wat ze tegenwoordig vervangen bij de dealer.
Iemand een idee hoe de procedure tegenwoordig is.
En ik neem aan oem onderdelen of hebben andere bedrijven al betere kettings gemaakt?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.