Het grote 'kleine vragen' topic

Alle begin is lastig. Ik heb 2 x 5 uur lopen zoeken waarom de binnen verlichting en tellerverlichting niet meer werkte... Stekker hoogteverstelling en licht sterkte vergeten. 4 jaar later exact het zelfde.


Camera van telefoon gebruiken en een filmpje maken,. Dan terug kijken of er ergens wat op te zien is.
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
Ik heb een polo 6r uit 2010 en nu heb ik bumpers(voor en achter) gekocht van de 6c. Nu heb ik vraag passen de mistlampen van de 6r op die van de C6. En waar kan ik reflectoren vinden voor de achterbumper? ( Echt raar dat ik ze niet op webshops en marktplaats kan vinden)
 

Bijlagen

  • IMG_20180417_213228.jpg
    IMG_20180417_213228.jpg
    1.3 MB · Weergaven: 50
  • Screenshot_20180825-132916.jpg
    Screenshot_20180825-132916.jpg
    109.5 KB · Weergaven: 45
Volkswagen  Polo  1.4 
Oké, rechter a stijl gedemonteerd om te kijken hoe het met de bekabeling zit. Zit hier dus ook geen bekabeling. Dus of er zit gewoon geen bekabeling voor de tweeter of die kabeltjes schieten zo snel los met het demonteren en vallen allebei gewoon ergens onderin (lijkt me apengeil)

Afspraak gemaakt nu bij van mossel om hun die bekabeling te vinden want met het demonteren van die zijpanelen vind ik niks. En ik met 2 linker handen wil nog wel eens wat beschadigen of kapot maken dus laat ik het hierbij.

Ik heb alleen geen zin erin dat v mossel dan zegt meneer er ligt überhaupt geen bekabeling voor de tweeter want dan word ik echt gek. Dan moet ik hun betalen voor het onderzoeken en moet ik ze door iemand anders laten trekken.

Advies?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Jij stelt zo veel vragen Stick Out Tongue
Kan wel is worden vergeten. Stick Out Tongue

Maar volgens mijn heb ik hier ergens een filmpje gezien hoe je dat moet doen
Hahaha ik hou jullie een beetje op scherp Stick Out Tongue

Maar ik heb die gezien was alleen via vcds van de laptop. Maar ik kom er wel uit mocht ik het via obdeleven vinden zal ik meteen wel posten hoe Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!