Het grote 'kleine vragen' topic

Ik zie de laatste tijd veel polo's zonder emblemen van polo en bijvoorbeeld bluemotion rijden. deze worden er op de een of andere manier afgehaald. is makkelijk mogelijk. en blijven er geen sporen achter van de emblemen? zou graag willen weten hoe jullie dat gedaan hebben.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Ik heb dit eerder gedaan bij een Octavia II.....

Wat ook goed werkt is een föhn om je haren te drogen. Hiermee wordt het dubbelzijdig tape zacht en haal je het bijna volledig en in een keer zonder lijfrenten van de achterklep. Inderdaad alleen nog polijsten of goed in de was zetten en je ziet er niets meer van. Een van de klusjes die ik ook nog wil doen bij de Polo.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
Hebben een keer 20VT van een Seat Leon afgehaald, denk er soms aan om het bij onze Polo te doen, geen Polo en TSI logo erop samen met binnenkort glans zwart achter embleem zal er beter uitzien denk ik.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
Dat is ook een optie als je een nieuwe auto besteld, model type aanduiding weg laten.
Ik vindt het persoonlijk veel strakker staan zonder al die plaatjes erop
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
verwarmen met een standaard verf fohn gaat te snel en te heet.
De mijne kan ik instellen en max 650 graden, en de max wil je echt niet op je auto of lak ook niet voor een paar seconden.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
  • Leuk
Waarderingen: M_1.8T-1.2TSI
verwarmen met een standaard verf fohn gaat te snel en te heet.
De mijne kan ik instellen en max 650 graden, en de max wil je echt niet op je auto of lak ook niet voor een paar seconden.
Gewoon flosdraadje ff heen en weet halen. Lijm restjes ff los peuteren. Sopje erover heen. Beetje poets klaar 5 min werk. Zo heb ik het gisteren gedaan.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi, Martien en Pigeon
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!