Het grote 'kleine vragen' topic

Ja... meneer rcd nederland tot je dienst.. minderdiefstal gevoelig is geen sprake van overigens..

Ja camera
Ja ops
Oh, ik dacht dat het minder diefstal gevoelig zou zijn, maarja, dan maar melden aan de verzekering dat er een rcd330 in zit als we er eentje halen.
En bedankt voor dat te bevestigen, maar is dat afhankelijk van het model van de radio zoals bij de rns radio's zoals letter B en etc?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
Android 8.0 navigatiesysteem ( goede neppers) zit er bij mij in. Alle benodigde draden voor multifunctioneel stuurwiel en camera's zaten er automatisch bij. Duidelijk uitgelegd ook enzo.

Enige "moeilijke" was de GPS tracker met langestraat verbinden naar achter m'n spiegel. Via dashboard naar de a-stijl en onder de hemel langs. Je ziet nu niets meer!
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 105pk TSI DSG7 
welk toerental hoort een 1.2 tsi 105 pk stationair te draaien?
Heb al rond gekeken en filmpje gekeken op youtube, bij de ene zie ik 600 en bij de ander 800 en zelfs 1000 toeren.
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
Dat hangt er vanaf of je de airco aan hebt staan. 700/750 zonder airco. 950/1000 met airco. En misschien zit ik er iets haast. Maar rondom die getallen. En misschien zie je in de filmpjes een auto die warm draait bijv.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Mijn motortje draait met warme motor zonder airco 600 toeren.
Ik vraag me af of dat niet te langzaam is.
Aangezien mij brandstof opvoerpomp ratelt als er een grote stroom verbruiker aanslaat zoals de fan of de xenon koplampen.
En af en toe flikkert het blauwe licht van mijn rcd310 radio als de motor stationair draait
Wat denken jullie?
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
Mijn buitentemperatuur klopt van geen meter, vooral na stukje rijden geeft deze veel te hoge waarde aan. Pas geleden gaf deze 42C aan, terwijl het misschien 30/32C was. Ook met kouder weer veel te hoog..

Zou de sensor te dichtbij een warm onderdeel zitten? Zoals de moter? Of gewoon defect?
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
deed de temperatuur weergave het wel eerst goed aangeven, dan zou je sensor defect kunnen. Tenzij hij is gaan rondwandelen in je auto?:mrgreen:
Heb de auto sinds 20-01-2018, heeft het zolang ik de auto heb, nooit goed gedaan

Zag op internet dat zo'n onderdeel niet zo duur is en dat het achter de bumpergrill zit (tenminste bij andere VW type)
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
Waar wordt de bluetooth module geplaatst bij de 6R? Onder de passagierszetel?
En moet die uitgesneden foam "case" er ook rond?
Heb er achteraf eentje ingebouwd door een MDI + Bluetooth combinatie te halen. Deze schroef je d.m.v. een houder in je handschoenenvakje. Voor mij 2 vliegen in 1 klap.
 
Audi  A1 8X 2x S-line  2.0 TDI 143pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!