Het grote 'kleine vragen' topic

Hebben mensen hier een dumpvalve op hun polo gezet??

Zoals deze http://www.carfantasy.nl/blow-off-v...ggZsK5TA1kxi8w65b0gFh1663zXWyrUUaAtJHEALw_wcB

Gaat om de1.2 tsi.
Heb er zelf geen ervaring mee maar een vriend heeft het op zijn auto gehad en vond hem beter reageren na het schakellen.
Was een leon met een 1.8 20vt
Denk eerlijk gezegd dat de computer van de auto raar zal reageren omdat opeens de turbodruk weg is, maar denk ook niet dat je een groot verschil zult merken. Maar misschien juist wel een verschil, heb er geen ervaring mee.

Hebben het wel gehad op onze 1.8 20vt, maar deed niet veel meer, eerder tutututu geluid[emoji23].
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
Ik ben aan het oriënteren op een nieuw navigatie systeem en dan het liefst wil ik een android systeem, met GPS, etc. Ik ben zelf helemaal weg van de Chinese winkels en daar zag ik een leuk navigatie systeem voor een leuke prijs.

https://nl.aliexpress.com/item/Capa...cbaddfb&transAbTest=ae803_1&priceBeautifyAB=0

Iemand suggesties, nog nooit zo'n ding ingebouwd maar als ik het zo hoor zijn ze makkelijk in/uit elkaar te halen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105 PK GTD Line 
Ik ben aan het oriënteren op een nieuw navigatie systeem en dan het liefst wil ik een android systeem, met GPS, etc. Ik ben zelf helemaal weg van de Chinese winkels en daar zag ik een leuk navigatie systeem voor een leuke prijs.

https://nl.aliexpress.com/item/Capa...cbaddfb&transAbTest=ae803_1&priceBeautifyAB=0

Iemand suggesties, nog nooit zo'n ding ingebouwd maar als ik het zo hoor zijn ze makkelijk in/uit elkaar te halen.
Ik zit aan deze te denken:

https://nl.aliexpress.com/item/CarP...pm=a2g0s.13010208.99999999.270.34b63c00fiZTdT

Kan je via usb kabel aan je telefoon koppelen, dan Android Auto gebruiken voor Google Maps of Waze.. En eventueel via Mirrorlink TomTom
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
Haha ja moet nog steeds keer bestellen, maar heeft geen haast, heb een RNS510 met navigatie etc.. ;)
Wil ook nog GTI-achterlichten, koplampen, Parabolica velgen.. kost allemaal genoeg Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
En GTI teller, hoogglans clima paneel, hg lichtschakelaar, zwarte hemel en meer?

verkoop die rnslecht en oude velgen dan kan je wss wel alles bekostigen waltert ;)
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Zit al hoogglans panelen in dash ;) Alleen niet bij lichtschakelaar, dat wil ik ook HG hebben, misschien met folie of orgineel.
Maar ga niet alles vervangen, zoals teller ;) Is en blijft geen echte GTI..

Heb auto sinds januari met al veel gti onderdelen erop, maar ik wil zelf in komende maanden/jaren wel zelf ook dingen aanpassen.

Polo 6C GTi velgen (Parabolica)
Polo 6C GTi achterlichten (tinted)
Polo 6C GTi koplampen, of LED of halogeen versie, licht beetje aan aanbod/prijs marktplaats
Polo 6C GTi grill
En dan die RCD330Plus radio ook nog haha
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
Heb het geluid laten horen aan iemand die bij vw werkt, het blijkt vaker voor te komen bij de polo.Hij zei dat de pomp dan slecht aan het worden is als die zulke geluiden maakt.
Heb een 2e handse pomp besteld en die komt morgen.
Ik hou jullie op de hoogte.
Even terug komend op dit probleem.
Vorige week donderdag de 2e hands pomp binne gekregen en maakte hetzelfde geluid. Meteen contact gehad met de sloperij, zaterdag ben ik langs gegaan en heb ik een andere pomp gekregen die erin gezet en het geluid bleef alsnog. Toen op hun advies ook de regel module vervangen en het geluid bleef hetzelfde.
De meneer bij de sloop wist toen ook niet meer wat het probleem kon zijn.
Uiteraard heb ik netjes me geld terug gekregen.
Maar nu ben ben ik er nog steeds niet uit wat het probleem is.
Ik zit te denken om de vagcom er een keer aan te hangen , kan ik daarop de werking van de brandstoftoevoer pomp zien?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
Heb er 2 verschillende in gehad 1 heeft 14000km gelopen en de ander 27000km
Ik ga er vanuit dat ze niet allebij kapot zijn, dat lijkt mij wel heel sterk.
Heb die van 14000 km getest in een emmer water en toen draaide de pomp gewoon stil dus ik vindt het heel raar dat die in de auto zelf wel geluid maakt.
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
Iemand ervaring met het RCD330 radio systeem? Zijn aan het denken voor zo'n radio aangezien die meer functies heeft dan een rns310/315, en goedkoper en minder diefstalgevoelig is als een rns510, weet iemand of deze radio achteruitkijk camera en OPS ondersteund? Willen dat namelijk een keer inbouwen in de toekomst.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
Iemand ervaring met het RCD330 radio systeem? Zijn aan het denken voor zo'n radio aangezien die meer functies heeft dan een rns310/315, en goedkoper en minder diefstalgevoelig is als een rns510, weet iemand of deze radio achteruitkijk camera en OPS ondersteund? Willen dat namelijk een keer inbouwen in de toekomst.

Ja... meneer rcd nederland tot je dienst.. minderdiefstal gevoelig is geen sprake van overigens..

Ja camera
Ja ops
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!