Het grote 'kleine vragen' topic

Tijdens het rijden merkte ik dat mijn trip opeens gereset was en besefte ik al snel dat deze 2 knoppen vastzaten. Iemand enig idee waarom ze opeens vastzitten en hoe ik ze weer los kan krijgen?

Het lijkt alsof ze diep erin zitten. Als ik erop probeer te drukken dan krijg ik de optie om het tijd te wijzigen maar ik kan de trip niet resetten... Ook heb ik er een kaart tussen gedaan om meer ruimte te creeëren maar er veranderde niks.

Het heeft wel gewerkt want ik had het zondag nog gebruikt. Hoe dat ze opeens vast komen te zitten is voor mij een mysterie..

a9tzdx.jpg
 
Volkswagen  X  X 
Ben ook wel benieuwd wat je extra hebt met zon tellerunit, navigatie zal bij mij ook niet gaan werken vanwege kloonradio..
even uit mijn hoofd want heb mijn polootje al 4 maanden niet gezien ivm buitenlands verblijf maar: olietemperatuur, digitale kilometers, gemiddeld verbruik en het actuele verbruik, gereden afstand na starten. ik heb geen mf stuurwiel en een rns 510 maar mijn mogelijkheden zijn nog vrij beperkt dus.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 180 PK 
even uit mijn hoofd want heb mijn polootje al 4 maanden niet gezien ivm buitenlands verblijf maar: olietemperatuur, digitale kilometers, gemiddeld verbruik en het actuele verbruik, gereden afstand na starten. ik heb geen mf stuurwiel en een rns 510 maar mijn mogelijkheden zijn nog vrij beperkt dus.

MMh volgens mij heb ik dat allemaal al behalve olietemp??

Weinig toegevoegde waarde voor mij dan...
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI Highline maar 138Pk.. 
Heeft er iemand ervaring met het inbouwen van een usb aansluiting in de middenconsole (voor de versnellingspook)?
Vind er niet direct een topic over op het forum, al ben ik er vrij zeker van dat dit hier wel eens is gepasseerd.
Zou graag zo een aansluiting willen zetten, werkend op een RCD310. Weet iemand hoe dit juist moest en als dit kan?
Dank bij voorbaat!

Betreft dus dit:
28022_1.jpg
 
Heeft er iemand ervaring met het inbouwen van een usb aansluiting in de middenconsole (voor de versnellingspook)?
Vind er niet direct een topic over op het forum, al ben ik er vrij zeker van dat dit hier wel eens is gepasseerd.
Zou graag zo een aansluiting willen zetten, werkend op een RCD310. Weet iemand hoe dit juist moest en als dit kan?
Dank bij voorbaat!

Betreft dus dit:
28022_1.jpg
Zit er geen in je dashboardkasje?
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Heeft er iemand ervaring met het inbouwen van een usb aansluiting in de middenconsole (voor de versnellingspook)?
Vind er niet direct een topic over op het forum, al ben ik er vrij zeker van dat dit hier wel eens is gepasseerd.
Zou graag zo een aansluiting willen zetten, werkend op een RCD310. Weet iemand hoe dit juist moest en als dit kan?
Dank bij voorbaat!

Betreft dus dit:
28022_1.jpg

Helpt dit iets?

https://www.ebay.com/bhp/rcd-310-usb
 
  • Leuk
Waarderingen: Jasper_05
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!