Het grote 'kleine vragen' topic


denk dat deze niet gaat werken..
ik had bij mijn rcd310 geen ingang voor de gele kabel.
deze kabel is meer voor een rcd510.

Idd, ik heb bij mijn RCD310 ook geen aansluiting voor dat geel stekkertje. Maar het idee was idd om het op zo een manier te doen, dus zou dat niet kunnen dan? Er is al een aux-aansluiting met daarlangs dus nog een ongebruikt "vakje". Daarom zou ik dus ook graag het "stekkerdoosje" plaatsen van op mijn foto, zodat het er hetzelfde uitziet als de aux natuurlijk. Ik veronderstel dat het doosje puur optisch is en niet een andere aansluiting gebruikt dan die van op ebay? Het stekkerdoosje van de ebay link wordt vooral gebruikt bij de vorige -ondertussen 2- generatie vw (golf 5, polo 9n). Dat wat ik postte is van een polo 6c :)
 
Hoi! Wie heeft een goed adresje voor goede prijs/kwaliteit lampen folie?

Geen Aliexpress folie, want heb geen zin om een maand te wachten op folie dat mogelijk niet rekt of al scheurt bij applicatie.

En ja ik weet dat het niet mag, en apk afkeur.. enzovoort :blush:
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
Voordat ik iets sloop toch even de mensen hier raadplegen!
Ik wil mijn versnellingspook dus vervangen, maar enkel alleen de knop. Het gaat hierbij dan niet om een VW knop maar iets universeel.
Nu dacht ik dat de originele knop vast zat aan de hoes, of is deze netjes los te halen en te hergebruiken?
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
goede dag heren en dames, heb een vraag wil graag xenon op mijn polo 2010 1.4 zetten. hoe weet ik welke lampen erin moeten en moet dit canus zijn?

Alvast bedankt
Beste is een oem set. Minste gezeik mee. Kosten wel 300-400. Let wel op dat je ook nog adapters nodig hebt voor je kabelboom.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 95PK 
Voordat ik iets sloop toch even de mensen hier raadplegen!
Ik wil mijn versnellingspook dus vervangen, maar enkel alleen de knop. Het gaat hierbij dan niet om een VW knop maar iets universeel.
Nu dacht ik dat de originele knop vast zat aan de hoes, of is deze netjes los te halen en te hergebruiken?
Je moet die chromen rand onder los maken, dan trek je hoes over knop heen, daar moet je metalen "klemring" los krijgen, dan kan je knob zo los krijgen, vervangen, ring vast knijpen of nieuwe ring vast knijpen en terug plaatsen. Eventueel kan een klembandje ook wel, als je die heel strak vast krijgt. Maar meestal zit er een nieuwe "klemring" bij.
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: Nushia
avond heren dames, ik heb een vraag ben aangereden en bumper is gescheurd recht achter.

nu zijn er twee optie laten maken via de dealer en dat kost 911 euro. moet nieuwe bumper besteld worden en gespoten worden.

Optie 2 is bij een anderen dealer die gaat em dan schuren en weer maken en dat kost 280 euro.

vraag me af kan dit goed gemaakt worden?

hoor graag jullie advies of ervaring?
 

Bijlagen

  • 47395145_272966656736134_5602473237754675200_n.jpg
    47395145_272966656736134_5602473237754675200_n.jpg
    215.4 KB · Weergaven: 48
Volkslagen  Polo  1.4 fsi 
Als jij toch bent aangereden, vergoed de verzekering van de tegenpartij toch de schade? In dat geval voor de mooiste oplossing gaan: die van 911 euro: nieuwe bumper en spuiten.

Ja, het kan goed gemaakt worden. In principe ga je er niks meer van zien (al helemaal niet als ze het goed doen), maar dan moet het wel in professionele handen zijn.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Als jij toch bent aangereden, vergoed de verzekering van de tegenpartij toch de schade? In dat geval voor de mooiste oplossing gaan: die van 911 euro: nieuwe bumper en spuiten.

Ja, het kan goed gemaakt worden. In principe ga je er niks meer van zien (al helemaal niet als ze het goed doen), maar dan moet het wel in professionele handen zijn.
ja ik ben aangereden maar dacht dan hou ik wat geld over, maar wil ook geen prutser aan me auto hebben.
 
Volkslagen  Polo  1.4 fsi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!