Het grote 'kleine vragen' topic

Knopjes aan hendel. Daarmee kannje alles veranderen toch
Zeker waar Franklin, maar toen de wat koude temperaturen er nog niet waren bleef hij als ik hem uitzette op deze instelling staan (km per uur) nu krijg ik iedere keer die piep met de temperatuur en blijft hij op die temperatuur staan dus moet iedere x schakelen, luxeprobleem dit hoor overigens als het niet aan te passen valt zij het zo Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Mijn 6r draait in de 5 ongeveer 3250 bij 130.
Ik vindt dat nogal luidruchtig, jammer dat de 6c bijna niet vindbaar zijn met 6 bak.
Ben namelijk opzoek naar een 6c.
klopt, mijn voorkeur ging ook uit naar de 6bak.
Helaas had ik al zoveel eisen dat de zoektocht toch moeilijk was.

Moet zeggen dat ik geen overlast ervaar van het geluid, ik rij 100km per dag over de A12 van Houten naar Waddinxveen en dat is grotendeels 130. vind hem sowieso veel stiller dan de 1.2 12v hiervoor :)
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Zeker waar Franklin, maar toen de wat koude temperaturen er nog niet waren bleef hij als ik hem uitzette op deze instelling staan (km per uur) nu krijg ik iedere keer die piep met de temperatuur en blijft hij op die temperatuur staan dus moet iedere x schakelen, luxeprobleem dit hoor overigens als het niet aan te passen valt zij het zo Stick Out Tongue
Pfff zeurpiet haha
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Zeker waar Franklin, maar toen de wat koude temperaturen er nog niet waren bleef hij als ik hem uitzette op deze instelling staan (km per uur) nu krijg ik iedere keer die piep met de temperatuur en blijft hij op die temperatuur staan dus moet iedere x schakelen, luxeprobleem dit hoor overigens als het niet aan te passen valt zij het zo Stick Out Tongue

tja als je nou een super wow mega fantastische gti teller had hoefde je je daar geen zorgen over te maken hehe
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Nee zeker niet. Maar heb t zelf ook en voor mij was het de beste upgrade tot nu toe. Navi audio alles in het scherm. Plus tempratuurmeter
Ja dat is t Dus. Ik heb android auto navi op mijn rcd en die gaat niet daarop tevoorschijn komen. Ik heb ook geen multifunctioneel stuurwiel dus ik moet alsnog mijn liedjes selecteren op de radio enzo dus enige voordeel is temperatuur meter dat kan me gestolen worden voor dat geld rijd de eerste 10 minuten wel zonder kachel id die sowieso warm Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Wat het inleren inhoud en wat er gebeurt weet ik niet precies , maar ik weet wel dat het noodzakelijk is.
Mischien weet @Martien of @TCL daar iets van? Hun zijn aardig bekend met vagcom etc.
Ik kan even niet vinden over welk onderdeel het inleren gaat, de accu?
Als je een accu terugzet met dezelfde specs hoef je hem niet in te leren.
Wel opletten als het met start stop is of er een agm of efb accu moet.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
  • Leuk
Waarderingen: Thijspolo6r
Ja dat is t Dus. Ik heb android auto navi op mijn rcd en die gaat niet daarop tevoorschijn komen. Ik heb ook geen multifunctioneel stuurwiel dus ik moet alsnog mijn liedjes selecteren op de radio enzo dus enige voordeel is temperatuur meter dat kan me gestolen worden voor dat geld rijd de eerste 10 minuten wel zonder kachel id die sowieso warm Stick Out Tongue

wil je een unieke polo of een elk ander 1.2 tdi met een rline-pakket
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Ik begrijp het, alleen ik ga met mijn rcd 330 geen navigatie erop zien toch? Wat kan je nog meer zien of selecteren ermee? Momenteel krap bij kas dus geen spenderingsruimte voor zoiets
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!