Het grote 'kleine vragen' topic

Een kleine vraag voor in dit grote topic...

Ik zit er al een tijdje mee in me hoofd om aftermarket Xenon in de koplampen te stoppen. Ik heb des tijds het e.e.a. aan @pigeon gevraagd maar ben over 1 ding nog niet helemaal zeker.

Mijn Polo heeft dus automatische verlichting, dus gaat het dimlicht aan wanneer ik door een tunnel rij of een viaduct onder door ga... en natuurlijk CH/LH.
Nu weet ik dat ik sowieso een setje moet kopen die geschikt is voor start stop systeem, nu vraag ik me dus af of ik ook rekening moeten houden met het feit dat ik automatische verlichting heb.. natuurlijk hebben alle nieuwe auto's dit ook automatische verlichting i.c.m. xenon maar omdat dit een aftermarket iets is weet ik niet of er nog rekening gehouden moet worden met iets...

Als we dan toch bezig zijn he? Iemand die een setje kan aanbevelen?

hoor het graag:)
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Ik ben ben blijf van mening dat xenon in een reflector koplamp een dikke NIET is.

Ookal geeft het bij de apk een goed lichtbeeld je heb altijd strooilicht.
En daarmee is het te fel voor tegenliggers.

Heb zelf ook een set gehad waar het lichtbeeld perfect van was, maar waar ik ondanks dat de lampen lager afgesteld waren toch mensen irriteerde.

Andere vraag :).
Weet iemand het onderdeel nummer van de draadjes voor de bcm?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!