Het grote 'kleine vragen' topic

Voor 6R H7 koplampen zitten er W5W/t10 lampjes die ik wil vervangen voor Philips X/TremeVision ledjes van xenonlamp.nl.
Ik kan me niet meer herinneren of de W5Wt10 lampjes ook canbus moeten zijn en ik dus wel of geen storing ga krijgen.

En kan iemand me een link geven voor werkende led knipperlichten van xenonlamp.nl, ik wil niks terugsturen.

https://www.xenonlamp.nl/philips-12v-blue-vision-hp-led-w5w-6000k-t10
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk BMT 
Even een vraagje. Ik wil een nieuwe accu voor mijn polo met start stop halen. Welke word geadviseerd? Ik heb de voorkeur voor bosch. En is het beter om vrijdag te bestellen ivm black friday?
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI , 110 PK 
Wat houd dat inleren precies in? Ik wil het sowieso laten plaatsen door garage, of het word mijn huidige garage of evt bosch car service. Zat te kijken naar de Bosch S5A, die word hier in NL voor ca 180 aangeboden en in Duitsland ca 130 euro. Deze zou ook geschikt zijn voor koude omstandigheden. Maar lengte weet ik niet zeker of die past is iets langer dan de andere maten? Hij word wel aangegeven als passend voor de 6R.
8BB6D7A2-A254-4F95-B2E2-1DBF07079578.png
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI , 110 PK 
Ja dat sowieso. Uit Duitsland voor ca 133 euro. Maar deze past qua lengte dus wel?

Dat is voor het start stop systeem.
Je meld de auto dat er een nieuwe accu inzit, zodat de auto weet dat de auto tijdens het start stop dat er een beter accu in zit ( heel simpel uitgelegd)

@Thijspolo6r Ik meen dat mijn 6r met 5 bak toch over de 3000 toeren heen zin
 
Als iemand weet hoe dat moet graag want ik vind het echt irritant. Had voorheen ook mijn km per uur op het display staan daar staat nu telkens de buiten temperatuur... o_O
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!