Het grote 'kleine vragen' topic

Wat voor kleur auto is het?
Blue silk metallic

De velgen onder de auto zijn volgens mij andere dan die wat je op de foto laat zien.
Klopt maar ze lijken er op!

@Thomaskol precies wat @FritsP ook schrijft, de velgen lijken op elkaar maar zijn verschillend. De velgen die jij misschien wil kopen zijn origineel voor op een Polo AW, ik zou daarom ook eens kijken hoeveel J breed ze zijn, en ook de ET waarde vragen.
De velgen waar ik het over heb zijn helaas verkocht. Wel heb ik nu andere velgen gevonden.
IMG_5873.jpeg
IMG_5872.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Wie o wie heeft een goed inbeeldingsvermogen en kan mij enigszins helpen of deze velgen onder mijn blauwe Polo zullen staan?
Ik heb wel een foto van een 6c gevonden met deze velgen maar uiteraard niet in mijn kleur.
IMG_5865.jpegIMG_5867.jpeg
Ik heb een foto van een polo 6c rline in dezelfde kleur als dat jij hebt met deze velgen er onder
, moet ik ff naar de foto zoeken.
 
Volkwagen  Polo 6R  1.6tdi 90pk -> stage 2, 150pk 338Nm 
Zijn er BlueGT rijders of mensen die toevallig weten.. Welke uitlaten passen er op een BlueGT, er zijn er namelijk wel veel beschikbaar voor de GTI uit zelfde modelreeks 6R of 6C GTI. Maar voor de BlueGT vrijwel niet. Iemand hier al evaring mee of gehad? Ik hoor het graag! :)
 
Volkswagen  Polo BlueGT 6C 2014 3dr  1.4 TSI 190pk CZEA 
  • Leuk
Waarderingen: AW_Blackpearl
Zijn er BlueGT rijders of mensen die toevallig weten.. Welke uitlaten passen er op een BlueGT, er zijn er namelijk wel veel beschikbaar voor de GTI uit zelfde modelreeks 6R of 6C GTI. Maar voor de BlueGT vrijwel niet. Iemand hier al evaring mee of gehad? Ik hoor het graag! :)
Milltek van gti 6r past erop. En die gaat er aankomende zomer bij mij eronder
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
  • Geweldig
Waarderingen: AW_Blackpearl
Ik had via ebay een zonnebrilhouder besteld, volgens de titel voor de golf. In de hoop dat hij zou passen. Helaas niet :(, er lijkt een rand te missen.
Weet iemand of er een model is die wel past op de polo 6R?
Ik weet dat er modellen zijn voor bij de handgreep, alleen wil ik er graag een bij de centrale binnenverlichting. Hier zit nu namelijk een ‘kaal’ afdekplaatje.

Als er niks beschikbaar is moet ik de 3D printer maar weer eens aanslingeren om deze passend te maken.
 

Bijlagen

  • 419CE68C-30FD-4605-9D64-F952CD582ED1.jpeg
    419CE68C-30FD-4605-9D64-F952CD582ED1.jpeg
    1.4 MB · Weergaven: 25
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Goedemorgen,

Ik heb voor mijn polo 6r een gti achterbumper gekocht, heb nu een rline bumper maar vond de dubbele pijp dikker.
Nu vraag ik mij alleen af hoe ik die dubbele pijp aansluit op de uitlaat van mijn 1.6tdi, moet ik aan de beun of zijn er ook opzet stukken?
Of past een GTI demper gewoon, mensen met ervaring?
 
Volkwagen  Polo 6R  1.6tdi 90pk -> stage 2, 150pk 338Nm 
Ik ben aan het kijken voor Bonneville velgen 17 inch, origineel of imitatie.
Is de juiste bandenmaat nu 215/45/17?
Ik zie ze ook met 215/40/17
 
Volkswagen  Polo Highline 2018  1.0 JD tuning stage 1 
Weet iemand of er een zekeringsgroep is die alleen aan is bij een ontgrendelde auto?
Het zou helemaal mooi zijn als deze na vergrendelen (van de deuren) nog voor een X tijd aan actief blijft.

Het gaat om de Polo 6R
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Ik ga morgen middag mijn MIB2 PQ inbouwen, als het goed is heb ik alle adapters en kabels (denk aan usb, dab+ ect) heeft iemand nog tips of dingen waar ik op moet letten kwa inbouwen/incoderen. Ik ga hem in een VW garage inbouwen dus heb alles bij de hand.

Gaat om een highline polo 6r uit 2011.
 
Volkwagen  Polo 6R  1.6tdi 90pk -> stage 2, 150pk 338Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!