Het grote 'kleine vragen' topic

Ik heb in mijn Polo 6R een Discover Media PQ. Een aantal weken geleden heb ik een flip camera (golf 7) laten monteren. De camera klapt open en weer dicht alleen mijn Discover Media gaat niet over naar het beeld van de camera (degene bij wie ik de discover media heb gekocht en die ook de montage heeft gedaan van de camera zegt dat ook zonder camera de unit naar het beeld van de camera moet overschakelen wanneer die niet aanwezig is (zwart beeld) maar dat is bij mijn unit nooit het geval geweest. Iemand die een idee heeft wat ik zelf nog kan proberen?
Een terugkoppeling op dit:

Terug gegaan en naar de codering en adaptatie gekeken. Alles is goed gecodeerd en pas toen de functie van de RVC ff eruit werd gecodeerd en toen weer terug, switch de mib2 naar de camera. Echter als ik de auto uit doe en weer aan, in de auto in z’n achteruit zet, geeft die weer geen beeld.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 
Vraagje voor mijn polo 6r.

Ik ben op zoek naar een OEM 6R gt/gti achterbumper. Zijn lastige te vinden origineel, maar een oem bumper lijkt ook al lastig. Iemand een tip of goede ervaring om er ergens een te vinden in lc9x/primer te vinden?
 
Vw  Polo  1.2 
Vraag over mijn polo 6r,

Tijdje terug heeft de stuurpomp van mijn polo 6r het begeven (iets met boem is ho en iets dat door de bumper recht in het reservoir stak) Niet mijn schuld!.

Nu is het zo dat ik mijn stuurpomp heb vervangen alleen mijn nieuwe stuurpomp doet helemaaaal niks, en als ik mijn oude er weer op zet dan slaat ie direct aan als ik ook maar een klein beetje aan mijn stuur zit. Weten jullie of ik mijn stuurpomp opnieuw moet inleren? zo ja dan neem ik vanavond even een VAGCOM stekker mee van werk.

Alvast bedankt voor jullie reacties en voor vragen stel ze gerust!

WhatsApp Image 2023-03-30 at 09.47.46.jpeg
 
Volkwagen  Polo 6R  1.6tdi 90pk -> stage 2, 150pk 338Nm 
het kan zijn dat ie ingesteld staat op een interne stuurhoek sensor of juist een externe sensor op je sleepring. of je nieuwe pomp is gewoon kaduuk. dat moet je uitzoeken.
Ik ga vanavond even met de computer dr aan om te kijken of ik iets moet coderen of inleren, en om het alcantara op mijn wrc stuur opnieuw in te leren.
 
Volkwagen  Polo 6R  1.6tdi 90pk -> stage 2, 150pk 338Nm 
Wie o wie heeft een goed inbeeldingsvermogen en kan mij enigszins helpen of deze velgen onder mijn blauwe Polo zullen staan?
Ik heb wel een foto van een 6c gevonden met deze velgen maar uiteraard niet in mijn kleur.
IMG_5865.jpegIMG_5867.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Wie o wie heeft een goed inbeeldingsvermogen en kan mij enigszins helpen of deze velgen onder mijn blauwe Polo zullen staan?
Ik heb wel een foto van een 6c gevonden met deze velgen maar uiteraard niet in mijn kleur.
IMG_5865.jpegIMG_5867.jpeg
Yes, met jouw blauwe polo zal dit zeker niet misstaan! M’n overburen hebben soortgelijke combi en ik vind ‘t mooi Big Grin
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI DSG 
@Thomaskol precies wat @FritsP ook schrijft, de velgen lijken op elkaar maar zijn verschillend. De velgen die jij misschien wil kopen zijn origineel voor op een Polo AW, ik zou daarom ook eens kijken hoeveel J breed ze zijn, en ook de ET waarde vragen.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!