Het grote 'kleine vragen' topic

in het boekje zal het waarschijnlijk sws niet staan.

G12+ en ++ meng ik door elkaar.

Nu ik onderdelen wil bestellen zie ik g13 amper duurder. Dacht dan pak ik die.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
G12+ meng je met ++, kan ik begrijpen. Dat je vervolgens voor G13 kiest, omdat die amper duurder is, vind ik een vreemde reden. Er zit G12 in en dan zou ik bij G12 blijven. Gelukkig zijn we allemaal anders en maakt ieder zijn keuzes. :cool:
Klopt, had gezien dat die duurzamer en milieuvriendelijker zou zijn, dus dacht waarom niet, maar ik ga denk ik indd bij g12 blijven.
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
Weet iemand wat voor alarmsysteem er op een Polo WRC gezet is fabriek af?
Ik dacht dat dit een simpele startonbreker was, maar laatst bij het laten zakken van de krik ging het alarm af. (auto op slot)

Dit lijkt verdacht veel op een hellingshoekdetectie systeem. Kan dit kloppen? Of hoe kan ik dit het beste controleren?
 
Weet iemand wat voor alarmsysteem er op een Polo WRC gezet is fabriek af?
Ik dacht dat dit een simpele startonbreker was, maar laatst bij het laten zakken van de krik ging het alarm af. (auto op slot)

Dit lijkt verdacht veel op een hellingshoekdetectie systeem. Kan dit kloppen? Of hoe kan ik dit het beste controleren?
klasse 3 is dat, door te checken of je binnenin de auto sensors hebt, boven waar je bij een golf 7 je zonnebril kwijt kan
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Leuk
Waarderingen: JelleR
Is er een mogelijkheid/website waar je kan zien of er updates voor je voertuig zijn. Ik bedoel niet zozeer infotainment updates, maar meer updates voor de rest van de modules.
Ik ben bijvoorbeeld nog steeds niet heel erg te spreken over het matrixlicht op de polo, dus vroeg me af of er een kans aanwezig is dat er wellicht een update is wanneer m'n 30.000km beurt binnenkort uitgevoerd gaat worden.
Daarnaast de vraag of software-updates überhaupt bij je grote beurt horen, of dat dit alleen iets is wat op aanvraag gebeurt of wanneer iemand z'n oog er toevallig op valt. En ja, de auto gaat naar een VW dealer.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
Ah ja... Zonder verder enige uitleg gooi je me zo wel in het diepe haha.

Maar als ik het goed begrijp zou je op deze website dus het onderdeelnummer van de matrix koplamp BCM moeten kunnen invullen en dan komt er een software version uit gerold, mits deze op flashinfo staat.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
HW onderdeelnummer is dan dus 7P6 907 357 B denk ik? Dit is overigens niet mijn auto-scan, maar van een andere polo met de matrix koplampen. Stond op het ross-tech forum.

1677761764414.png

Als je dat dan invult op flashinfo krijg je wel een aantal software versies, maar verder geen idee wat het software nummer in deze autoscan zou moeten zijn.. dus moeilijk te vergelijken.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
kuch kuch @VWPolo1.0 gewoon even bij iichel langs gaan, dan regelt hij alle gewenste updates voor je mét koffie erbij! En ik denk dat hij het goedkoper doet dan dat je het bij de dealer laat doen Stick Out Tongue.
Leasebak he, dus het is all inclusive. Hoewel iedereen te spreken is over iichel denk ik niet dat ik het leasebedrijf overtuigd krijg dat een uistapje naar Best nodig is Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!