Het grote 'kleine vragen' topic

GTI heeft een stigma dat er een 'bepaald volk' in rijdt. En dat zijn dan chappies met petjes die altijd veel lawaai maken en asociaal rijgedrag vertonen.
Datzelfde 'stigma' heb je ook bij een A1, omdat dat vaak de 'dames auto's' zijn.

Het is dan maar net waar je jezelf mee wilt associëren, en eigenlijk waar maak je je druk om?
Ik ben ook geen aso, maar rij ook in een auto met strepen op de motorkap en veel vermogen.

Oh en persoonlijk zou ik doorsparen voor een A3 S-line / S3.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskol
Begrijp me niet verkeert @Singer , ik vind de Polo GTI AW ook mooi en ben gewoon aan het kijken en vergelijken.
Is alleen maar leuk zo’n voortraject! Voorpret is het halve pret;)
Is alleen maar leuk als smaken verschillen. Krijg je anders alleen maar eenheidsworst en dat is bij VAG sowieso toch wel al een dingetje somsStick Out Tongue
Als het niet sportief hoeft zou ik ook zeker kijken naar een golf 7.5. R-line. Die zullen denk ik even duur zijn als een AW GTI? Erg fijne daily en stiller van binnen. Dat is wel iets wat mij soms soort aan de Polo qua afrolgeluid ed. Voor de rest fijne wagen en zal je zeker blij mee zijn
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
GTI heeft een stigma dat er een 'bepaald volk' in rijdt. En dat zijn dan chappies met petjes die altijd veel lawaai maken en asociaal rijgedrag vertonen.
Datzelfde 'stigma' heb je ook bij een A1, omdat dat vaak de 'dames auto's' zijn.

Het is dan maar net waar je jezelf mee wilt associëren, en eigenlijk waar maak je je druk om?
Ik ben ook geen aso, maar rij ook in een auto met strepen op de motorkap en veel vermogen.

Oh en persoonlijk zou ik doorsparen voor een A3 S-line / S3.

Een A1 40 TFSI vind ik niet echt een dames auto.
Ik maak me nergens druk over, ik ben gewoon aan het rondkijken voor een andere auto.
Ik hoef niet meer door te sparen (bedankt pa en ma) en de A3 vind ik van binnen niet mooi.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Een A1 40 TFSI vind ik niet echt een dames auto.
Ik maak me nergens druk over, ik ben gewoon aan het rondkijken voor een andere auto.
Ik hoef niet meer door te sparen (bedankt pa en ma) en de A3 vind ik van binnen niet mooi.
Mijn schoonfamilie heeft een Audi A3 Limousine op de stoep, die zien er erg leuk uit van binnen vind ik zelf :)
audi-a3-limousine-2021-304517-800.jpg
 
Een A1 40 TFSI vind ik niet echt een dames auto.
Ik maak me nergens druk over, ik ben gewoon aan het rondkijken voor een andere auto.
Ik hoef niet meer door te sparen (bedankt pa en ma) en de A3 vind ik van binnen niet mooi.
We weten allebei dat je een Tiguan moet gaan halen, bouwjaar 2016+, wit met r line binnen buiten (y) (y) (y)
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Ik wil mijn kvs verversen. Weet dat het minimaal g12+ of ++ moet zijn, maar kan ik ook gewoon g13 gebruiken?

En iemand die toevallig weet hoeveel liter er in een 1.2 tdi gaat?
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!