Het grote 'kleine vragen' topic

Klein vraagje: Ik moet wat olie bijvullen, mijn garage maakt gebruik van Q8 motorolie. Kan ik deze bijvullen met een ander merk, bijvoorbeeld Castrol ? Vanzelfsprekend blijf ik dan wel binnen de zelfde specificaties natuurlijk.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI > 115PK powered by Vagtechniek 
Wie rijden er met vierseizoenenbanden rond, welke en wat is jullie ervaring hier mee?
Ik wil naar altijd vierseizoenenbanden gaan en dus niet meer wielen en/of banden moeten wisselen.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Wie rijden er met vierseizoenenbanden rond, welke en wat is jullie ervaring hier mee?
Ik wil naar altijd vierseizoenenbanden gaan en dus niet meer wielen en/of banden moeten wisselen.
Ik rij gewoon al jarenlang op zomerbanden, de winters hier zijn niet zo boeiend dat ik een wissel inlas. Zou alleen wisselen als ik gepolijste wielen ga rijden als zomerset Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Mikie en Garrut98
Wie rijden er met vierseizoenenbanden rond, welke en wat is jullie ervaring hier mee?
Ik wil naar altijd vierseizoenenbanden gaan en dus niet meer wielen en/of banden moeten wisselen.
De all seasons van Michelin zijn goed.
Michelin cross climate.

Zelfs geen ervaring mee, maar ik hoor er nooit mensen mee klagen
 
Mijn bandenspanning lampje ging afgelopen zaterdag en vandaag branden. Toen ik hem oppompte vandaag kwam er in alle banden alleen amper lucht. Zaterdag waren alle banden, 2.4bar. behalve rechtsvoor, die kon ik niet zien, maar ook daar kwam vandaag bijna geen lucht in. Wanneer gaat dat ding branden en kan gewoon de sensor kapot zijn? Ik heb voor nieuwe Vredestein, 1 week oud en achter nog wat oude Landsail banden.
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
Mijn bandenspanning lampje ging afgelopen zaterdag en vandaag branden. Toen ik hem oppompte vandaag kwam er in alle banden alleen amper lucht. Zaterdag waren alle banden, 2.4bar. behalve rechtsvoor, die kon ik niet zien, maar ook daar kwam vandaag bijna geen lucht in. Wanneer gaat dat ding branden en kan gewoon de sensor kapot zijn? Ik heb voor nieuwe Vredestein, 1 week oud en achter nog wat oude Landsail banden.
Misschien na wisselen van de banden de spanning niet opgeslagen?
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Dat zullen we zien, heb er nog geen 20 000 mee gereden en er is al aardig wat af heb ik de indruk. Binnenkort voor beurt, dus dan weet ik het exact
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!