Het grote 'kleine vragen' topic

Ik wil dus de remote kabel op mijn lichtschakelaar aansluiten, maar nu heb ik het volgende probleem: lichtschakelaar zit vast.
Na het indrukken op de 0 stand en het vervolgens naar rechts draaien (met de knop nog ingedrukt) maakt de schakelaar niet los.
Hoe hard ik na deze stappen ook trek, hij komt niet los.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Komt veel voor. 0 indrukken draaien trekken en tegelijk aan achterkant duwen. Beetje heen en weer bewegen kan ook helpen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Hopelijk kan iemand mij snel helpen.
Ik heb een subwoofer in mijn kofferbak aangesloten op mijn RNS 310.
Alle kabels zijn getrokken en aangesloten, behalve de remote kabel.
Deze moet aan een geschakelde stroom en zou ik graag in de radio willen doen.
Weet iemand welke aansluiting ik hier voor moet gebruiken?
Ik heb al een ISO kabel tabel gezien waar gezegd wordt dat ik diverse kleuren moet gebruiken.
Deze zijn er bij mij niet of ik heb ze getest en blijkt constante stroom op te staan.
Weet iemand welke ik moet hebben uit onderstaande tabel?
(de kruisjes heb ik al getest, maar voor ik ga knoeien in de rest van de kabels vraag ik het eerst)

1615794518923.png
Ik had bij mijn eerste auto jarenlang de remote doorgelust naar de plus, nooit problemen mee gehad.

Edit: de plus van de versterker
 
Polo  6c  Verkocht 
Screenshot_20210315-174016_eBay.jpg

Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe ik deze oem microfoon aan moet sluiten op mijn composition colour voor handsfree bellen? Ik heb er ook een klein leeg stekkertje bij gehad en een tekst in het duits dat de ene kabel in gat 1 moet en de andere in gat 2. Dit zou de juiste kabel voor de composition colour moeten zijn.
 
Polo  6c  Verkocht 
Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe ik deze oem microfoon aan moet sluiten op mijn composition colour voor handsfree bellen? Ik heb er ook een klein leeg stekkertje bij gehad en een tekst in het duits dat de ene kabel in gat 1 moet en de andere in gat 2. Dit zou de juiste kabel voor de composition colour moeten zijn.
Check de foto.
Zo in je lege blokje doen en die dan bij je quadlock prikken. Ze zitten boven elkaar in het eerste rijtje als je je blokje zo voor je hebt.
IMG_20210111_125134.jpg
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
  • Leuk
Waarderingen: BlackDiesel
Ik ben opzoek naar een R-Line voorbumper, alleen kan ik deze bijna nergens vinden, of in andere kleuren of imitatie. Heb veel verschillende verhalen over imitatie bumpers, wat zijn de ervaringen hier?
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 95pk 
Ah balen, maatje van mij had m zelf gemonteerd op z'n FR en die heeft hem gewoon zelf voor de middendemper gedrukt. Denk dat een delete je wagen wel goed gaat doen
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
DAB+ heeft digitaal geluid en heeft een bitrate (hoeveelheid data per seconde) van rond de 192KB/s, en is daardoor beter dan "ouderwetse" CD's die een bitrate van 128KB/s hebben (uitzonderingen daargelaten). FM heeft maar een bitrate van rond de 64KB/s, dus het verschil in geluidskwaliteit is aanzienlijk. De enige betere geluidskwaliteit zijn die van online streamingsdiensten zoals Spotify die een bitrate van 320KB/s hebben (mits je je geluidskwaliteit op "hoogst" hebt staan natuurlijk, anders valt dit ook terug naar 192KB/s of lager).

Belangrijkste is denk ik nog wel het bereik en aanbod. Ikzelf kom uit Zuid-Limburg en daar is pas sinds kort Q-music Limburg en Radio 10 te ontvangen via FM. Van tevoren moesten wij het doen met Duitse en Belgische zenders, en alleen de NPO radio's. Met DAB+ echter zijn bijna alle radiozenders die in de randstad te horen zijn nu ook in Zuid-Limburg te beluisteren, een heel genot dus. Ook heeft DAB+ gewoonweg een beter algemeen ontvangst en kraakt het niet.

Een originele CD heeft geen 128kbps maar 1411kbps. Radio (FM of DAB+) zal nooit beter klinken dan een goede originele CD.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!