Het grote 'kleine vragen' topic

Klinkt wel uitdagend idd. Groot verschil in kwaliteit dus eigenlijk. Vooral voor jouw als je beperkt was met zenders en nu ineens niet.

ik zit alleen meer met; het wegwerken ervan is maybe lastig. Want je wilt natuurlijk niks zien van de draadjes enzo. Want hoe heb jij hem weggewerkt.
Je hebt 2 opties, een raamplakker (plastic aftermarket unit of de OEM plakker) en originele DAB antenne zien te monteren op je dak maar dit gaat een hoop gedoe worden. Je zal dus iets op je raam gaan zien als je het "makkelijk" gedaan wil hebben.
 
Polo  6c  Verkocht 
  • Leuk
Waarderingen: harun-cuk17
Ik heb op m’n rns315 via de mediapoort een dab+ ontvangen van Dension. Dit werkt echt perfect met een raam antenne. Veeeel beter dan fm. Geluid is echt het verschil tussen een cassette bandje en een cd.
Heb je foto van jouw raamantenne hoe je deze weggewerkt hebu
@harun-cuk17

31gBCdc2fPL._AC_SY400_.jpg


oem FAKRA raamplakker hierboven

Screenshot_20210306-202800_Chrome.jpg

Aftermarket FAKRA raamplakker hierboven.

Past dit op een rns 310? Want die fakra stekker is enkel en mijn radio is 2 polig
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 86pk 
Even voor de mensen onder ons die een RNS 310 hebben......

ik kan jullie erbij helpen om de nieuwste map van europa werkend te krijgen. Ben namelijk in het bezit van een firmware die de rns toegang geeft om elke sd kaart te lezen met de nieuwste navigatie map erop.

jullie kunnen mij pm sturen als jullie interesse hierin hebben.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 86pk 
  • Leuk
Waarderingen: Bombshell86
Hopelijk kan iemand mij snel helpen.
Ik heb een subwoofer in mijn kofferbak aangesloten op mijn RNS 310.
Alle kabels zijn getrokken en aangesloten, behalve de remote kabel.
Deze moet aan een geschakelde stroom en zou ik graag in de radio willen doen.
Weet iemand welke aansluiting ik hier voor moet gebruiken?
Ik heb al een ISO kabel tabel gezien waar gezegd wordt dat ik diverse kleuren moet gebruiken.
Deze zijn er bij mij niet of ik heb ze getest en blijkt constante stroom op te staan.
Weet iemand welke ik moet hebben uit onderstaande tabel?
(de kruisjes heb ik al getest, maar voor ik ga knoeien in de rest van de kabels vraag ik het eerst)

1615794518923.png
 

Bijlagen

  • 1615794452476.png
    1615794452476.png
    64.7 KB · Weergaven: 2
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
Hopelijk kan iemand mij snel helpen.
Ik heb een subwoofer in mijn kofferbak aangesloten op mijn RNS 310.
Alle kabels zijn getrokken en aangesloten, behalve de remote kabel.
Deze moet aan een geschakelde stroom en zou ik graag in de radio willen doen.
Weet iemand welke aansluiting ik hier voor moet gebruiken?
Ik heb al een ISO kabel tabel gezien waar gezegd wordt dat ik diverse kleuren moet gebruiken.
Deze zijn er bij mij niet of ik heb ze getest en blijkt constante stroom op te staan.
Weet iemand welke ik moet hebben uit onderstaande tabel?
(de kruisjes heb ik al getest, maar voor ik ga knoeien in de rest van de kabels vraag ik het eerst)

1615794518923.png
Ik heb hem op m'n lichtschakelaar aangesloten. Wel ff goeie ingangetje meten zodat ie uitstaat als je contact uitstaat/aanstaat en ècht pas aangaat als je de sleutel omdraait!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Ik wil dus de remote kabel op mijn lichtschakelaar aansluiten, maar nu heb ik het volgende probleem: lichtschakelaar zit vast.
Na het indrukken op de 0 stand en het vervolgens naar rechts draaien (met de knop nog ingedrukt) maakt de schakelaar niet los.
Hoe hard ik na deze stappen ook trek, hij komt niet los.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!