Het grote 'kleine vragen' topic

Ik las wat mensen die klaagde over geluid van vierseizoenenbanden, dat valt wel mee dus?
Ook geen last van gehad deze winter, ik reed rond op all seasons van maxxis, was een prima bandje. It does the job, michelin cross climates zijn wel beter. Echter wou ik niet zoveel geld uit gaan geven aan all seasons die er alleen voor mij in de winter onder zitten.
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
Heeft iemand een idee wat de diameter van de stabilisatorstang van een '13 BlueGT is?
Alvast bedankt!

[Edit] Schuifmaat geleend en de diameter is 20mm.
 
Laatst bewerkt:
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
Zijn er forumleden met een Short Ram air intake systeem? Zo ja, kan je daar dan meer over vertellen of eventueel foto's sturen? Ik ben zelf aan het twijfelen de filter in mijn bestaande cold air intake behuizing te vervangen of om een nieuwe short ram air intake aan te leggen.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 498pk 
Blijft er bij meerdere forumleden, die een automatische lichtschakelaar met bluetooth functie in bezit hebben, het dimlicht ook uitgeschakeld bij de ch/lh functie? deze functie heb ik in de app wel ingeschakeld, maar als het donker is zie ik deze niet oplichten.

Edit: het gaat om een Warriorsarrow schakelaar
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI BM 140 PK 
Blijft er bij meerdere forumleden, die een automatische lichtschakelaar met bluetooth functie in bezit hebben, het dimlicht ook uitgeschakeld bij de ch/lh functie? deze functie heb ik in de app wel ingeschakeld, maar als het donker is zie ik deze niet oplichten.

Edit: het gaat om een Warriorsarrow schakelaar
Misschien een open deur maar je hebt je schakelaar wel op 'auto' staan? ;)
 
Volkswagen  ID3 First Max  58 kWh / 204 pk 
De schakelaar staat op auto bij het vergrendelen. Het stadslicht functioneert wel, maar het dimlicht niet. beide zijn ingeschakeld in de app.
Ter aanvulling: bij de 0-stand branden de dimlichten ook als het contact aanstaat. Ik weet niet of dit invloed erop heeft?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI BM 140 PK 
Mijn auto begint te piepen dat de olie gepeild moet worden, volgens het boekje moet er VW 508.00 in.

Twee mogelijke opties zijn dan:
Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-20
Castrol Edge 0W-20 LL IV

Dus ik langs de Shell en later de BP. Maar bij beide geen 0W-20 aangetroffen, laat staan VW 508.00. Iemand anders die het wel bij een pompstation heeft aangetroffen?

Alternatief is dat ik langs de dealer ga, maar om dat nou te doen om een beetje olie bij te vullen.. Internet is geen optie, daar kan ik mijn tankpas niet gebruiken :rolleyes:
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!