Het grote 'kleine vragen' topic

in principe doet je oliefilter hetzelfde, ongewenste (metaal) deeltjes afvangen
Ik las dat een oliefilter alle metaaldeeltjes filteren boven een bepaalde grootte, alle kleinere partikels gaan hier dus gewoon doorheen. Maar dan blijft de vraag natuurlijk over in hoeverre deze kleine partikels "schade" aanrichten. En dan heb je ook nog het feit dat de meeste metalen die door slijtage loskomen nieteens magnetisch zijn. Dusja zal wel broodje gebakken lucht zijn, maar voor die paar euro altijd leuk om te proberen denk ik
 
Polo  6c  Verkocht 
Heb gekeken en niks gevonden, en dacht toen ook dat als er een DAB mogelijkheid was het ook ergens in de infotainment systeem zou moeten worden aangegeven (toch?). Dus blijkbaar heeft mijn module geen dab+ helaas.
Lijkt mij als je radio DAB+ heeft, deze ook gewoon werkt. Hoezo zou volkswagen een radio monteren met DAB en dit verstoppen en niet activeren?
 
Polo  6c  Verkocht 
Lijkt mij als je radio DAB+ heeft, deze ook gewoon werkt. Hoezo zou volkswagen een radio monteren met DAB en dit verstoppen en niet activeren?
Had ik op mijn Scirocco, moest enkel DAB anetenne inpluggen, met vcds vrijschakelen en werkte. Radio af fabriek was eentje met DAB maar 1e eigenaar had die optie niet genomen waardoor DAB gedactiveerd stond in de radio & de antenne miste.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bhonkielall
Had ik op mijn Scirocco, moest enkel DAB anetenne inpluggen, met vcds vrijschakelen en werkte. Radio af fabriek was eentje met DAB maar 1e eigenaar had die optie niet genomen waardoor DAB gedactiveerd stond in de radio & de antenne miste.
Ik zie dat ook met oudere caddy's, vooral auto's van rond 2009-2010 bouwjaar. Maar het is eerder uitzondering dan hoe het normaal is, dus zou er niet van uit gaan.
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Klopt het dat de Polp AW géén ADAS camera heeft op de voorruit (noodrem camera etc.)? Voorruit is zojuist vervangen en zie op de checklist "ADAS camera niet gekalibreerd" staan. Volgens mij heeft de Polo AW die ook niet, en zit dit allemaal in het logo op de motorkap en bij de grille, toch?
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!