Het grote 'kleine vragen' topic

Ik heb gewoon heel de achtergrond met logo overgezet, moest klein stukje weghalen van de achtergrond voor de camera, maar verders geen groot gedoe. Mocht je interesse hebben, wil ik je wel helpen.
Hmmm,
Het logo van ali is “dikker” de rand die zeg maar Om de rand van de “base plate” klikt is groter. Originele is platter dus deze klikt niet over de rand.

edit, jij heb dus je originele klap logo naar de alie omgebouwd?
 
Ik heb ook een flipcamera van alie.
Werkt top en ziet er goed uit.
Ik heb het logo wat er bij zit zwart gespoten maar helaas zit het niet naar mijn zin.
Een origineel logo past niet op, net zoals een zwart logo van alie.

Wie weet welk logo ik moet hebben (in het zwart)

Hmmm,
Het logo van ali is “dikker” de rand die zeg maar Om de rand van de “base plate” klikt is groter. Originele is platter dus deze klikt niet over de rand.

edit, jij heb dus je originele klap logo naar de alie omgebouwd?
Yup, oem baseplate met logo (deze waren al gespoten in reflex silver en hoogglans zwart) op het camera model gezet. As loshalen en alles overzetten.
 
  • Leuk
Waarderingen: HazouPH en Robin
Beste mensen,

wat hebben jullie ondervonden wat het beste product is om de polo te laten glimmen? Mooie afwerking of dergelijke
Het beste is om je auto te polijsten, dit geeft het beste resultaat. Een auto echt laten glimmen komt helaas niet uit een potje. Je kunt ook eventueel een glaze gebruiken. Een glaze reinigt en vult lichte swirls (tijdelijk).
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!