Het grote 'kleine vragen' topic

Hoi! Ik wil een air intake bouwen, hoe kunnen de buizen het beste lopen? Van de zwarte buis naast mijn blowoff valve en dan het luchtfilter boven de (open) bak hangen of een buizensysteem naar de middengrille proberen te maken zodat het filter daar lucht kan aanzuigen? Of is dit allemaal totaal niet handig/gezond voor de auto?
FDF2CBE6-2CD6-4794-8CD0-D397B25834E2.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Is het schadelijk voor de airco als je de pano en ramen open hebt tijdens het rijden als het zeer warm is ?
Moet ie dan niet te hard werken ?
Als ik zo rij, dan zet ik de airco meestal uit. Puur uit de gedachten, dat het dan geen nut heeft om de airco aan te hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Ok bedankt, maar is het schadelijk voor de airco als de pano en ramen open zijn ?
Moet de airco dan te hard werken als ik hem op 22 zet terwijl het buiten 32 is ?
Ik snap echt niet dat je dit antwoord zelf niet kan verzinnen.

Zelfde idee om je koelkast open te zetten in de zomer, moet tie dan harder werken om je biertje koud te houden?
Hahaha, perfect antwoord!!
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Iemand ervaring met H7 led lampen voor de 6c? Ik wil er een van Aliexpress bestellen. Heb er een gevonden met canbus adapter. Ik weet dat deze dingen enorm warm worden waardoor je bumper bijvoorbeeld of andere plastic onderdelen beschadigd kan worden.

Wie o wie heeft er een en eventueel een linkje :)

Bedankt.
 
VW Polo AW |  Highline Business R  95PK 
Iemand ervaring met H7 led lampen voor de 6c? Ik wil er een van Aliexpress bestellen. Heb er een gevonden met canbus adapter. Ik weet dat deze dingen enorm warm worden waardoor je bumper bijvoorbeeld of andere plastic onderdelen beschadigd kan worden.

Wie o wie heeft er een en eventueel een linkje :)

Bedankt.
@Jay511 jij hebt h7 led toch?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  • Leuk
Waarderingen: ultras3434
Klopt! Bevalt mij goed!
Iemand ervaring met H7 led lampen voor de 6c? Ik wil er een van Aliexpress bestellen. Heb er een gevonden met canbus adapter. Ik weet dat deze dingen enorm warm worden waardoor je bumper bijvoorbeeld of andere plastic onderdelen beschadigd kan worden.

Wie o wie heeft er een en eventueel een linkje :)

Bedankt.
€ 16,59 48% Off | 2Pcs H7 Led Koplamp H4 H11 H8 H9 9005/HB3 9006/HB4 9012 HIR2 10000LM 6000K witte Auto Led Koplampen Mistlampen Autolichten
Deze heb ik, bevalt prima! Weinig tot geen strooilicht, geen last gehad van seinende mensen. Zitten er al 5 maanden in. Net lichtbeeld! Komt natuurlijk niet door de APK heen ivm aftermarket.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Geweldig
Waarderingen: ultras3434
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!