Het grote 'kleine vragen' topic

Oke, jullie gaan me haten. Ik vind de Volvo letters er altijd wel strak uit zien. Wat nou als ik zoiets doe met de polo? Net onder de kofferbak hendel.

Wat vinden jullie daar van op een schaal van "Ja lache joh" tot "ik wil nooit meer iets met je te maken hebben"

Not a fan, maar als je het doet zou ik het doen als de nieuwe Golf qua grootte en spacing:

1596176978868.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Willykr
Oké, ik ben er toch nog niet helemaal over uit haha! Denk dat als ik toch voor nieuwe koplampen ga, ik het gelijk goed wil doen en voor LED zal kiezen.
Wat vinden jullie van deze? Ik vind ze erg gaaf!
Heb gevraagd of ze ook beide kanten hebben, dat ik ze als set kan kopen.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
@Robin @joosspekloos
Wil een van jullie mij t.z.t. ook helpen met inbouwen dan? Ik ben handig, maar de technische kant weet ik niks vanaf haha:innocent:

Nou moet ik eerlijk zijn dat ik geen idee heb hoe ik het moet aansluiten.
Heb me er nog nooit in verdiept omdat ik 500€ te duur vind voor andere koplampen :)
Dus ik zeg veel plezier @joosspekloos Stick Out Tongue
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Allison6R en iichel
1596222649277.png
:expressionless: groene olie-achtige vloeistof onder de rechter spoorstang. Vorig jaar oktober exact hetzelfde gehad, toen er een 2e hands stuurhuis in laten zetten, want een nieuwe is niet te betalen. Keerring was kapot en helaas niet los te repareren. Nu dus alweer kapot. Kan dit niet beter? :rolleyes: Ik zat even te kijken, maar er zijn ontzettend veel stuurhuizen uitgebracht voor de 6R. Welke moet ik hebben voor een 1.6 TDI uit 2009? Mijn gok is 6R1423055D, maar je hebt ook allerlei andere uitvoeringen met snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging en dergelijk. Kom er ff niet uit en het is te warm! :sweatsmile:
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
  • Verdrietig
Waarderingen: Allison6R
Idem. Adapters en coderen, hetzelfde proces als xenon maar andere adapters/coderingen.



Is ook mijn gok :) rotklusje!


VaN H4 naar full led.
Zoals hier boven staat. Best veel werk vooral zonder start stop
 
  • Wow
Waarderingen: Allison6R

VaN H4 naar full led.
Zoals hier boven staat. Best veel werk vooral zonder start stop
Omg, als ik dit lees........
Hier word niemand blij van denk :tearsofjoy:
Toch maar weer verder met m'n zoektocht...
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
1596222649277.png
:expressionless: groene olie-achtige vloeistof onder de rechter spoorstang. Vorig jaar oktober exact hetzelfde gehad, toen er een 2e hands stuurhuis in laten zetten, want een nieuwe is niet te betalen. Keerring was kapot en helaas niet los te repareren. Nu dus alweer kapot. Kan dit niet beter? :rolleyes: Ik zat even te kijken, maar er zijn ontzettend veel stuurhuizen uitgebracht voor de 6R. Welke moet ik hebben voor een 1.6 TDI uit 2009? Mijn gok is 6R1423055D, maar je hebt ook allerlei andere uitvoeringen met snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging en dergelijk. Kom er ff niet uit en het is te warm! :sweatsmile:
Snap alleen nog niet het verschil tussen 6R1423055D en 6R1423055DX. Bij de DX variant staat dat deze toepasbaar op een 'ECO' stuurhuis. Geen idee wat dat inhoudt :rolleyes:
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!