Het grote 'kleine vragen' topic

Last van hoog verbruik en stationair een klein beetje schokkerig, binnenkort ff injectiecleaner in de tank gooien. Misschien bougies en kabels ook even doen?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Kan ik hiervoor een boete krijgen?
Ik heb mijn stadslichten vervangen naar oranje..
De lijn tussen 'amber-geel' en oranje is dun. Wat de meeste met US lights verkeerd doen is dat ze veel te fel branden. Maar als die van jou gewoon stadslicht / DRL is, en ze dimmen zodra je normale verlichting aangaat, denk ik dat het wel mee valt met boetes.
 
Kan een afgedopte EGR evengoed nog koelwater lekken? Mijn EGR is weggeschreven door VVT en afgedopt met een plaatje. Nu heb ik last van een matig koelvloeistofverlies, ik heb bij visuele inspectie geen sporen gevonden. Hij staat na 5000km 1cm onder de min streep, het verlies dus heel langzaam.

Nu weet ik dat door de EGR koelwater stroomt om de uitlaatgassen te koelen en ondanks er nu geen uitlaatgas meer stroomt, stroomt er nog wel koelvloeistof. Hoe groot is de kans dat deze lekt?

Het betreft een 1.2 TDI. Olie is normaal, verbruik is normaal. Koelvloeistof is mooi roze van kleur en het reservoir bouw geen druk op.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
Heeft hier iemand ervaring met het wisselen van een knipperlicht lampje in de spiegel? Is het led lampje los te bestellen of moet je de gehele onderkant van de spiegel vervangen worden (Linkje)?
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!