Het grote 'kleine vragen' topic

Wat is de diameter van de eindpijp van een Polo 6R 1.2 TSI? Krijg m’n sierstuk er even niet af omdattie gloeiend heet is, komt een nieuwe op maar dan moet ik de diameter weten :(
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Ik heb as donderdag een afspraak staan voor een meting op een rollenbank. Ivm de hittegolf twijfel ik of ik het wel door moet laten gaan. Verwachte temperatuur is rond de 30 graden. Is het verstandiger om het te verplaatsen naar een dag wanneer het niet zo warm is? Koudere lucht zorgt voor betere prestaties, of zullen de verschillen wel meevallen?
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
Enkel het rechter ventilatieroostertje blijkt geen koude lucht te blazen, de andere 3 wel. Iemand die weet of dit makkelijk op te lossen/te controleren is?
 
Volkswagen  Golf MK7.5 GTI Performance  2.0 TSI 245PK / 370Nm 
Ik denk er aan om mijn Bluemotion grill candy white te spuiten, maar ben bang dat het dan te veel op een up gaat lijken :tearsofjoy: meningen?
Mening? Neem een highline grille en spuit die hoogglans zwart. Hele witte voorkant ziet er erg apart uit, heb er wel eens eentje zien rijden in Alblasserdam.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: JayS
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!