Het grote 'kleine vragen' topic

Ik heb af en toe slechter ontvangst van mijn radio. De Polo is van 2014 dus
kan de antenne misschien al een beetje versleten zijn ? Zou mooi zijn als
iemand een kortere (de spriet) versie kan adviseren. Ik heb niks tegen AliExpress maar
betaal graag voor kwaliteit...
Volgens mij zijn de kortere sprietjes alles behalve goed voor je ontvangst
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
@capszz Van H4 naar H7 in Polo 6R heb je toch ook andere draden boom nodig? Ik bedoel voor het verloop naar de andere aansluiting.
nope, is gewoon plug and play : - ) H4 eruit, H7 erin! Althans, de 6R H7 Koplampen, de h7 6C weet ik niet.
Voor 6C achterlichten in een 6R heb je wel een verloopstekker nodig.
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Bedankt voor jullie input allemaal!
Ben benieuwd of het plug&play is en zo niet, dan komt dat vast wel goed. Ga rustig op zoek totdat ik het perfecte setje tegen kom. T.z.t. show ik natuurlijk het eindresultaat wel! Big Grin
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R en Sal
@Mikie @capszz
Bedankt!! Wil er wel LED in zetten t.z.t., ben benieuwd hoe dat eruit zal zien.
In ieder geval weer wat voor op m'n verlanglijstje :mrgreen:

Die units zitten volgens mij ook op mijn Polo 6C. Ben benieuwd welke ledlampen jij erin wil zetten. Zou jij misschien een linkje willen delen van de lampen die jij erin wil gaan zetten (zodra je het weet natuurlijk)?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140pk 7DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
Oke, jullie gaan me haten. Ik vind de Volvo letters er altijd wel strak uit zien. Wat nou als ik zoiets doe met de polo? Net onder de kofferbak hendel.

Wat vinden jullie daar van op een schaal van "Ja lache joh" tot "ik wil nooit meer iets met je te maken hebben"

1596141838855.png
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
  • Geweldig
Waarderingen: Ruud9N
Oke, jullie gaan me haten. Ik vind de Volvo letters er altijd wel strak uit zien. Wat nou als ik zoiets doe met de polo? Net onder de kofferbak hendel.

Wat vinden jullie daar van op een schaal van "Ja lache joh" tot "ik wil nooit meer iets met je te maken hebben"

1596141838855.png
Proberen zou ik zeggen. Ik brand je daarna misschien alsnog af maar je krijgt credits voor het proberen
 
Oke, jullie gaan me haten. Ik vind de Volvo letters er altijd wel strak uit zien. Wat nou als ik zoiets doe met de polo? Net onder de kofferbak hendel.

Wat vinden jullie daar van op een schaal van "Ja lache joh" tot "ik wil nooit meer iets met je te maken hebben"

1596141838855.png
Zeker met je eens.
Maar dan niet polo
Is te kort.
Volkswagen zou je kunnen proberen
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Oke, jullie gaan me haten. Ik vind de Volvo letters er altijd wel strak uit zien. Wat nou als ik zoiets doe met de polo? Net onder de kofferbak hendel.

Wat vinden jullie daar van op een schaal van "Ja lache joh" tot "ik wil nooit meer iets met je te maken hebben"

Waarom zou je VOLVO op een Polo willen zetten? Koop dan ook gewoon een VOLVO! :mrgreen: Probeer het en post een foto.
 
Laatst bewerkt:
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!