Het grote 'kleine vragen' topic

Na een dag volledig te hebben toegewezen aan het opnieuw spuiten van de ondergrill, is hier het resultaat.

Ik ben begonnen met het eraf schuren van de oude plastidip, omdat ik glossifier van plastidip had gebruikt was het goed vast gaan zitten. Het kwam er dus niet af in 1 stuk. Begonnen met grover zandpapier en opgebouwd naar fijner. Na dat dit allemaal klaar was. Wat echt wel zowat de hele dag heeft geduurd. Heb ik de kunststofprimer als eerst gespoten, toen high gloss black. Hiervan aantal lagen en daarna 3 lagen blanke lak. En dan nu het resultaat
super mooi gedaan man.
echt super
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Moes-Moze
Na een dag volledig te hebben toegewezen aan het opnieuw spuiten van de ondergrill, is hier het resultaat.

Ik ben begonnen met het eraf schuren van de oude plastidip, omdat ik glossifier van plastidip had gebruikt was het goed vast gaan zitten. Het kwam er dus niet af in 1 stuk. Begonnen met grover zandpapier en opgebouwd naar fijner. Na dat dit allemaal klaar was. Wat echt wel zowat de hele dag heeft geduurd. Heb ik de kunststofprimer als eerst gespoten, toen high gloss black. Hiervan aantal lagen en daarna 3 lagen blanke lak. En dan nu het resultaat
Super netjes!
Ik zit serieus ook te denken om dit binnenkort te doen, maar twijfel nog tussen mat of hoogglans. Dus ik ben heeeeel erg benieuwd naar het resultaat! (y)
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Moes-Moze
Is het mogelijk om in een Polo 9N(3) achteraf nog elektrisch verstelbare spiegels in te bouwen zonder al te veel moeite?
Met andere woorden, ligt de electro er grotendeels al als een soort van standaard connectortje of mist die bij auto's zonder fabriek-af spiegels?
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!