Het grote 'kleine vragen' topic

Ziet er nice uit. Wat is er verneukt dan?

Omdat ik ervoor heb geprobeerd te doen met normaal spuiten, maar dit dus niet bleef zitten. Heb ik het opgeschuurd met water en schuurpapier, toen plasti dip gedaan. Het is op sommige plekken niet zo heel goed vast gehecht. Dus van dichtbij zie je soms gaten alsof het een spons is. En de gaten in de grill laten los. Deze zou ik dus echt goed meespuiten als tip.
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
Omdat ik ervoor heb geprobeerd te doen met normaal spuiten, maar dit dus niet bleef zitten. Heb ik het opgeschuurd met water en schuurpapier, toen plasti dip gedaan. Het is op sommige plekken niet zo heel goed vast gehecht. Dus van dichtbij zie je soms gaten alsof het een spons is. En de gaten in de grill laten los. Deze zou ik dus echt goed meespuiten als tip.
Kijk, ben ik niet de enige. Al meermaals geprobeerd mn extra setje mistlampkappen te spuiten met hoogglans. Lukte niet door idd soort bubbels/gaten. Plastidip ging prima laatste keer....
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Kijk, ben ik niet de enige. Al meermaals geprobeerd mn extra setje mistlampkappen te spuiten met hoogglans. Lukte niet door idd soort bubbels/gaten. Plastidip ging prima laatste keer....

Ja klopt, heb je hechtprimer gebruikt of kunststofprimer? Nadeel met plasti dip is wel dat de glans gewoon een stuk minder is. Zou met 2 k wel beter zijn, plus zijn ook van die middeltjes voor krassen bescherming enzo.
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
Ja klopt, heb je hechtprimer gebruikt of kunststofprimer? Nadeel met plasti dip is wel dat de glans gewoon een stuk minder is. Zou met 2 k wel beter zijn, plus zijn ook van die middeltjes voor krassen bescherming enzo.
En als je het zelf voorbewerkt, dus zelf schoonmaken en opschuren. Daarna door prof laten spuiten? Denk dat 100-150eu is. Maar kosten die je maakt als je zelf gaat doen, zit je ook aan de 50eu.

Denk dat resultaat dan mooiste is, ook voor langer termijn.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
En als je het zelf voorbewerkt, dus zelf schoonmaken en opschuren. Daarna door prof laten spuiten? Denk dat 100-150eu is. Maar kosten die je maakt als je zelf gaat doen, zit je ook aan de 50eu.

Denk dat resultaat dan mooiste is, ook voor langer termijn.
Echter kost het voor een highline grille meer, gezien je met die honingraat ondergrille zit. Spuit het liever zelf metjes met primer na het voorbewerken & dan met 2K lak!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Jaa kosten 100-150 zijn aardig aan de hoge kant voor een grill, terwijl je de oneffenheden alleen ziet als je dicht erop kijkt. Maar ik probeer het volgende week weer en dan laat ik het resultaat wel zien.
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
Als ik mijn lichtschakelaar op stand 0 heb dan is mijn dashboard verlichting overdag aan, tenzij ik onder een brug door of bijvoorbeeld een tunnel in rijd. Dan gaat deze verlichting uit.

Wie kan me vertellen welke sensor dit regelt en waar ik deze kan vinden?

Ik ben hier ook benieuwd naar. Is het bijvoorbeeld ook te programmeren dat het altijd aan staat met VCDS?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Jaa kosten 100-150 zijn aardig aan de hoge kant voor een grill, terwijl je de oneffenheden alleen ziet als je dicht erop kijkt. Maar ik probeer het volgende week weer en dan laat ik het resultaat wel zien.

Na een dag volledig te hebben toegewezen aan het opnieuw spuiten van de ondergrill, is hier het resultaat.

Ik ben begonnen met het eraf schuren van de oude plastidip, omdat ik glossifier van plastidip had gebruikt was het goed vast gaan zitten. Het kwam er dus niet af in 1 stuk. Begonnen met grover zandpapier en opgebouwd naar fijner. Na dat dit allemaal klaar was. Wat echt wel zowat de hele dag heeft geduurd. Heb ik de kunststofprimer als eerst gespoten, toen high gloss black. Hiervan aantal lagen en daarna 3 lagen blanke lak. En dan nu het resultaat
 

Bijlagen

  • 7A2ED988-8B9E-412B-B0E3-46613F41D96E.jpeg
    7A2ED988-8B9E-412B-B0E3-46613F41D96E.jpeg
    2.5 MB · Weergaven: 61
  • 310C97E1-6F36-4B4F-B4F1-1C18392AE714.jpeg
    310C97E1-6F36-4B4F-B4F1-1C18392AE714.jpeg
    1.8 MB · Weergaven: 61
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!