Het grote 'kleine vragen' topic

Ik heb een vraagje, ik zie zeer veel polo’s (6R) rijden met alleen de lampjes in de mistlichten continue aan. Dus geen verlichting aan in combinatie met die van de koplampen.

Ik zie het nu zo regelmatig dat ik me afvraag, moet dit via VCDS gecodeerd worden of is het simpelweg in te stellen in de polo met een schakelaar oid?

alvast bedankt!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Ik heb een vraagje, ik zie zeer veel polo’s (6R) rijden met alleen de lampjes in de mistlichten continue aan. Dus geen verlichting aan in combinatie met die van de koplampen.

Ik zie het nu zo regelmatig dat ik me afvraag, moet dit via VCDS gecodeerd worden of is het simpelweg in te stellen in de polo met een schakelaar oid?

alvast bedankt!
die staan standard aan als je dimlicht uit staat!
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Ik heb een vraagje, ik zie zeer veel polo’s (6R) rijden met alleen de lampjes in de mistlichten continue aan. Dus geen verlichting aan in combinatie met die van de koplampen.

Ik zie het nu zo regelmatig dat ik me afvraag, moet dit via VCDS gecodeerd worden of is het simpelweg in te stellen in de polo met een schakelaar oid?

alvast bedankt!
Hiervoor heb je het 2e lampje in je mistlampunit voor nodig. Ik heb deze niet, bij mij is de aansluiting een dummy. Dit kan dus alleen als je de juiste mistlampen hebt!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Hiervoor heb je het 2e lampje in je mistlampunit voor nodig. Ik heb deze niet, bij mij is de aansluiting een dummy. Dit kan dus alleen als je de juiste mistlampen hebt!

Die heb ik ook, twee lampjes per unit. Ik vermoed dat de vorige eigenaar het aan heeft laten passen. Op stand 0 van de lichtschakelaar staan mijn koplampen aan. Tzt maar een keer terug laten zetten denk ik. Bedankt voor de reacties!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Niemand van hier hoop ik?

 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Gisteren mijn achterkant kaal gemaakt door alle plakplaatjes te verwijderen. Alles is top gelukt en ook de lijmresten zijn er volledig af.

Totdat ik gisteren met de zon erop ernaar keek en dan zijn toch de letters TSI weer leesbaar. Conclusie: ik moet het gaan polijsten.
Weet iemand een goed setje om dit handmatig te kunnen doen?
 
Volkswagen  ID3 First Max  58 kWh / 204 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!