Algemene informatie
- Interieur
- Decorinleg deep iron
Voorstoelen verwarmd
Active info display
Pre crash
Park assist
Dodehoeksensor
Diefstalalarm
- Exterieur
- Achteruitrijcamera
Licht & zicht pakket
Koplampverlichting led
Panorama-schuif-/ kanteldak
Keyless access
65% getint glas achter
Spiegelpakket
- Multimedia
- Navigatie 'discover media'
Spraakbediening van media
Radio composition media
Digitale radio-ontvangst
Usb-aansluiting
Geluidssysteem 'beats'
Media control & app connect
Telefoon draadloos opladen
- Motorisch
- 2.0 147 kW / 200 pk TSI
6 versn. DSG
- Onderstel
- Sportonderstel
Adaptief demping systeem
- Banden & velgen
- Lichtmetalen velgen 17" Milton Keynes
Sinds gisteren in het bezit van deze rode Polo GTI
Door de Covid-19 maatregelen kon de Verkoper niet alle functies uitleggen, maar gelukkig scheelt het dat veel functies van de Polo gelijk zijn aan die van mijn vorige auto, de Golf.
Overall ben ik mega tevreden over de auto, een wereld van verschil ten opzicht van de vorige auto, een VW Golf Variant 1.4TSI
meer snelheid, meer versnelling, betere wegligging, sportiever, leuker motorgeluid, etc...
Het geluid van de motor vind ik leuk klinken, maar ik weet niet welk deel nou kunstmatig is en welk deel echt....
DCC en de verschillende rij-instellingen moet ik nog uitvogelen, wat ik in welke situatie het meest prettig vind.
De auto gaat gelijk gaat rijden als je de rem loslaat, dat had ik bij de Golf zo ingesteld dat hij stil bleef staan totdat je het gaspedaal aanraakte (Hill assist). Kwestie van wennen....
De armsteun in het midden vind ik wat laag, maar ik heb hier volgens mij al een oplossing voor langs zien komen op dit forum, moet ik nog even opzoeken
Door de Covid-19 maatregelen kon de Verkoper niet alle functies uitleggen, maar gelukkig scheelt het dat veel functies van de Polo gelijk zijn aan die van mijn vorige auto, de Golf.
Overall ben ik mega tevreden over de auto, een wereld van verschil ten opzicht van de vorige auto, een VW Golf Variant 1.4TSI
meer snelheid, meer versnelling, betere wegligging, sportiever, leuker motorgeluid, etc...
Het geluid van de motor vind ik leuk klinken, maar ik weet niet welk deel nou kunstmatig is en welk deel echt....
DCC en de verschillende rij-instellingen moet ik nog uitvogelen, wat ik in welke situatie het meest prettig vind.
De auto gaat gelijk gaat rijden als je de rem loslaat, dat had ik bij de Golf zo ingesteld dat hij stil bleef staan totdat je het gaspedaal aanraakte (Hill assist). Kwestie van wennen....
De armsteun in het midden vind ik wat laag, maar ik heb hier volgens mij al een oplossing voor langs zien komen op dit forum, moet ik nog even opzoeken