Het grote 'kleine vragen' topic

Hoi,

Ik heb sinds een paar dagen een enorm vervelende zware ruis achterin. Het klinkt alsof een vliegtuig opstijgt.. alle rubbers zijn goed en er is niks geks. Wel heb ik even met losse naafkappen gereden... Zouden dit de wiellagers kunnen zijn? En zo ja, is er een trucje voor of moet ik ze vervangen?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Het is ineens.. lijkt mij niet..
Heb je al geprobeert te localiseren waar het vandaan komt?
Word het erger met de achterbank rugleuning plat bijvoorbeeld?
of met het zitgedeelte van de achterbank omhoog? (Als dat kan bij 6R)
Iemand achterin laten zitten om te luisteren?

Waarom zijn je naafkappen eraf geweest?
andere wielbouten geplaatst?
mogelijk te lange bouten?
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Heb je al geprobeert te localiseren waar het vandaan komt?
Word het erger met de achterbank rugleuning plat bijvoorbeeld?
of met het zitgedeelte van de achterbank omhoog? (Als dat kan bij 6R)
Iemand achterin laten zitten om te luisteren?

Waarom zijn je naafkappen eraf geweest?
andere wielbouten geplaatst?
mogelijk te lange bouten?
Komt van beide kanten. Achter spacers geplaatst met lange wielbouten. Maar dat is al anderhalve week geleden. Zal morgen even luisteren net de bank naar beneden!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Allen,

Op het forum valt al best veel te lezen over het verwijderen van de emblemen op de achterzijde. Echter kan ik het antwoord op mijn vraag nog niet vinden. Ben je voor het polijsten na het verwijderen echt een polijstmachine nodig of is dit ook handmatig te doen?
 
Volkswagen  ID3 First Max  58 kWh / 204 pk 
Allen,

Op het forum valt al best veel te lezen over het verwijderen van de emblemen op de achterzijde. Echter kan ik het antwoord op mijn vraag nog niet vinden. Ben je voor het polijsten na het verwijderen echt een polijstmachine nodig of is dit ook handmatig te doen?
Handmatig! Easy!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Teun
Het viel me vandaag op dat ik een tikje hoorde onder de motorkap. Even een filmpje gemaakt:

Zijn dit injectoren, kleppen of klinkt het ‘gezond’? Als t injectoren zijn kan ik eventueel wel een toevoeging erin gooien om deze schoon te maken. Kleppen zijn toch wel n ander verhaal.

Of heeft dit gewoon te maken met de scheur in m’n uitlaatspruitstuk?
 
Laatst bewerkt:
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!