Het grote 'kleine vragen' topic

Hallo allen,

momenteel heb ik halogeen koplampen in de polo zitten, de normale h4 heb ik vervangen voor LED. Maar zit de laatste tijd telkens meer te denken aan de bi-xenon of de zogenaamde u led lampen. Wat denken jullie de oem koplampen houden met ledjes of overstappen naar de bi-xenon of u- led (heeft iemand een site waar ze beschikbaar zijn of iemand enkele in de aanbieding)
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
Iemand tips om de zwarte kunststof onderdelen in de bumper weer mooi zwart te krijgen? Ik gebruik nu bumper poets van autoglym maar dat blijft niet heel lang zitten.
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
Iemand tips om de zwarte kunststof onderdelen in de bumper weer mooi zwart te krijgen? Ik gebruik nu bumper poets van autoglym maar dat blijft niet heel lang zitten.

Ja, of plastidip gebruiken of kunstofprimer/hechter gebruiken en daarna de kleur zwart die je wil. Alle kunststof gedeelten zijn te demonteren. De kapjes doormiddel van een haakje of voorzichtig met een schroevendraaier in het gat naar buiten te duwen. Zodra beiden kapjes eraf zijn zit de middelste grill was doormiddel van clipjes voorzichtig aan trekken en dan schiet die ook los.
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
Aangezien ik de komende tijd veel vrij tijd heb wil ik starten met het aanpassen van het e.e.a. aan mijn auto. Iemand een adresje waar ik foliatec remklauw kleurtje, folie om koplampen/mistlampen te wrappen en lak zwart wrap kan bemachtigen? Liefst ergens Randstad maar elders kan ook. Ik wil niet bestellen omdat de meeste zaken gezien de omstandigheden een lange levertijd hebben. Thanks alvast!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 115PK 
Aangezien ik de komende tijd veel vrij tijd heb wil ik starten met het aanpassen van het e.e.a. aan mijn auto. Iemand een adresje waar ik foliatec remklauw kleurtje, folie om koplampen/mistlampen te wrappen en lak zwart wrap kan bemachtigen? Liefst ergens Randstad maar elders kan ook. Ik wil niet bestellen omdat de meeste zaken gezien de omstandigheden een lange levertijd hebben. Thanks alvast!
Ik pb je
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Ja... vraagje

kan ik mijn kunststof grille en mistlampkappen spuiten met plasticdip en afwerken met 2K blanke lak tegen steenslag etc? Blijft dit dan netjes zitten? Ik heb eerder alleen plastidip gehad maar dat werd lelijk door de steenslag...Hoopte dat dit een idee zou zijn!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Ja... vraagje

kan ik mijn kunststof grille en mistlampkappen spuiten met plasticdip en afwerken met 2K blanke lak tegen steenslag etc? Blijft dit dan netjes zitten? Ik heb eerder alleen plastidip gehad maar dat werd lelijk door de steenslag...Hoopte dat dit een idee zou zijn!

Dat kan! Als je er voor kiest het altijd te behouden. Want wanneer 2 k blanke lak op plasti dip komt dan verliest de dip zijn flexibiliteit. Het wil er nog wel af maar dan in kleine brokjes en stukjes.
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!