Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Dit is tot nu toe een van de mooiste Polo's die ik heb gezien! Ik heb nog nooit gehoord van deze uitvoering. Wilde hem toch graag met jullie delen!
Weet niet wat de 1 of 1000 edition waarde is, want ik zie het er niet aan af?
 
  • Leuk
Waarderingen: MaartenAW
Ik denk aan de kleur, LED pakket voor, schuifdak, bekleding, etc. Zal wel Duits import zijn.
Weet niet wat de 1 of 1000 edition waarde is, want ik zie het er niet aan af?
 
Volkswagen  Polo  - 
Ik denk aan de kleur, LED pakket voor, schuifdak, bekleding, etc. Zal wel Duits import zijn.
Ja maar dat zie je zo vaak voorbij komen
Dus 80% hetzelfde als mijn first edition, minus de led, schuifdak, dab+, de rest waren wel als optie verkrijgbaar maar heb ik niet genomen
 
Ja maar dat zie je zo vaak voorbij komen

Dus 80% hetzelfde als mijn first edition, minus de led, schuifdak, dab+, de rest waren wel als optie verkrijgbaar maar heb ik niet genomen
Toch vind ik het persoonlijk een best mooie Polo, maar zou er niet die hoeveelheid geld voor neer willen leggen.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Dit is tot nu toe een van de mooiste Polo's die ik heb gezien! Ik heb nog nooit gehoord van deze uitvoering. Wilde hem toch graag met jullie delen!

Vind het een mooie en bijzondere Polo gezien de opties en kleurstelling van buiten en binnen. Wel veel km op de teller.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskol
Dit is tot nu toe een van de mooiste Polo's die ik heb gezien! Ik heb nog nooit gehoord van deze uitvoering. Wilde hem toch graag met jullie delen!
De samenstelling van de stoelen trekt mij wel! Leer en stof, apart motiefje, bruin/goud achtige kleur en vooral de zij-support.
Eens kijken of daar setjes van te verkrijgen zijn voor onze 2e Polo :laughing:.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskol
Als je toch zoiets wilt, ga dan op zoek naar een VW Golf 5 W12. Die Polo lijkt mij een regelrechte kopie van de Golf W12. Deze heeft overigens wel bestaan. Ook al was het er maar 1.
De engineer van dat concept (en daadwerkelijke auto) zegt ook doodleuk in zijn interview:
'It's a fun car, I'd like to have one, and drive one' en gaat door over andere zaken. Alsof het normaal is om een Golf met Bentley motor te koppelen :laughing:.
 
Blijkbaar vinden ze het leuk allebei mijn R-Line logo’s op de zijkant te stelen. Hoe diep kan je zinken.. Maar goed we plakken er wel weer nieuwe op. Even vragen bij de dealer of weet iemand anders een goede website om ze te bestellen?
Ze jatten tegenwoordig ook alles wat los en vast zit, niet te doen. Ik mag van geluk spreken dat ik mijn auto zo veel mogelijk op een afgesloten terrein kan neerzetten op het werk, en anders heb ik er thuis altijd zicht op.

Zonde man! Ik hoop dat je er snel nieuwe emblemen op hebt zitten!
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!