Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Blijkbaar vinden ze het leuk allebei mijn R-Line logo’s op de zijkant te stelen. Hoe diep kan je zinken.. Maar goed we plakken er wel weer nieuwe op. Even vragen bij de dealer of weet iemand anders een goede website om ze te bestellen?
Hoorde dat @iichel net 2 r-line logos op de kop heeft getikt. Vind het erg verdacht.. Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
Yes, ook een paar kleine krasjes, maar die krijg ik wel weg gepoetst. Ik ga nog een melding maken bij de verzekering van diefstal. Helaas is het lastig te achterhalen of dit nu valt onder ‘diefstal’ volgens de verzekering. Maar goed, eerst even genieten van oudjaar en dan pakken we dit wel weer verder op in het nieuwe jaar.

Fijne oud en nieuw allemaal!
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
De tekstgrootte is gewijzigd ivm het veranderen van de layout en dat kwam weer voort uit het feit dat we de laatste dagen spamberichten op het forum zagen verschijnen. Dit is uit veiligheid gedaan gisteren en zal met een patch/update weer in orde komen. Er was alleen geen bericht geplaatst dat dit een bijverschijnsel kon zijn.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!