Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Raar maar waar ben ik uitgekomen op een prachtige Saab 9-3 1.8 (zonder turbo) uit 2006. Exact de uitvoering zoals mijn ouders het vroeger hadden. We gaan komende zomer dan ook nog eens naar Noorwegen/Zweden op vakantie.

Motorisch in een hele goede staat. Optisch heeft hij wat aandacht nodig, zo ga ik morgen de wagen polijsten en in de wax zetten. Binnen is hij in keurige staat.​
 
Saab  9-3 Vector 2008  2.0T 235pk 
Gruwelijke auto! Jammer, dat het geen turbo is maar het rijdt als een mercedes.

Mocht je (ooit) last krijgen dat de radio/muziek wegvalt heb ik een trick voor je onder je stoel.

Heeft te maken met infrarood of weet ik veel wat, maar die moet je dan doorlussen is een bekend probleem en een niet doorzichtig rietje is meestl al voldoende.
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
  • Leuk
Waarderingen: Jur6R
Morgen is het zo ver; de Polo wordt stage 1 gechipt! Van 95, naar 140pk! Ik twijfel nog wel een beetje, maar ben het brommen bij lage toeren echt zat. Zelfs bij de 1e t/m de 4e wil die nog wel eens brommen. Iemand ervaring of dat brommen weg gaat?
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Morgen is het zo ver; de Polo wordt stage 1 gechipt! Van 95, naar 140pk! Ik twijfel nog wel een beetje, maar ben het brommen bij lage toeren echt zat. Zelfs bij de 1e t/m de 4e wil die nog wel eens brommen. Iemand ervaring of dat brommen weg gaat?
het brommen blijft! word nog iets erger! je auto krijgt een heel stuk meer vermogen. maar het vermogen komt niet vloeiend. Het is een verbetering. ik heb 2 jaar met de tuning gereden
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
het brommen blijft! word nog iets erger! je auto krijgt een heel stuk meer vermogen. maar het vermogen komt niet vloeiend. Het is een verbetering. ik heb 2 jaar met de tuning gereden
waar laat je m chippen?
Bij Chiptuning Ede. Mijn partner is er al 2x eerder geweest. Ik twijfel wel of ik er echt heel blij van word. Heb gelukkig wel 14 dagen bedenk tijd.. maar in de bergen in Italië zou het perfect zijn.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Bij Chiptuning Ede. Mijn partner is er al 2x eerder geweest. Ik twijfel wel of ik er echt heel blij van word. Heb gelukkig wel 14 dagen bedenk tijd.. maar in de bergen in Italië zou het perfect zijn.
Denk dat je er alleen maar blij mee kan zijn! Hiervoor heb ik een Smart gereden, ook een 3 cilinder. Die bromde ook zo onder de 2000 toeren. Heeft gewoon te maken met de onregelmatigheid van 3 cilinders, niet per se met de afstelling. Iets later schakelen zal het verhelpen, blijf je iets hoger in de toeren.

Wees blij dat je geen 2 cilinder Fiat rijdt. Dat klinkt al helemaal als een grasmaaier Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
  • Leuk
Waarderingen: XConvict en Thomaskol
Volgend weekend een weekendje naar de Nurburgring, 2wk later naar Zuid Frankrijk met de polo.
Auto heel houden op de ring dus.

Nog meer mensen op de ring dat weekend :) ?
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Vanavond in IJmuiden is een polo madness meet, ik ga wel vaker naar meets maar weet niet of dat voor mensen interessant is :) (algemene meets niet polo) zo ja en alst ok is met beheer wil ik t best onder meets plaatsen (data locaties etc).
Maar nu voor vanavond onderstaand de informatie! Mochten er meer komen, vind t altijd leuk mensen te ontmoeten.

Even als disclaimer, ik ben niet onderdeel van de organisatie ofzo, dit is de eerste keer dat ik naar een Polomadness meet ga dus geen idee hoe het is.
910E220C-9D32-4D7F-B7A9-465AB399E45C.jpeg257D996A-0BB9-45B2-A2AB-61B9D7DCF4B7.png
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 75PK > 115 PK 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow en H11
Vorige week mijn motorrijbewijs gehaald :hearteyecat:! En per 1 november beginnen bij een nieuwe werkgever :blush:.

Weer met leaser. Dus dan kan Pablo weer lekker terug de garage in , en er alleen uit komen om te knallen!
Maar ja, daar heb ik dan waarschijnlijk ook een motor voor... hmm duss.. pablo overbodig ?
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: HoMi, kawazxr en iichel
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!