Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Bedankt voor jullie snelle berichten! Ik zet de wekker een stuk eerder, dan maak ik er een lange fietstocht van.

Zou ik maandag dan wel een ritje van circa 16 kilometer enkele rit richting mijn garage rijden?
 
Saab  9-3 Vector 2008  2.0T 235pk 
Olie pijl goed checken en misschien halverwege nog eens checken.
Probleem is niet zo zeer dat hij lekt maar als je multi riem nat word van de olie dan gaat deze kapot en kan de riem tussen de dynamo aircopomo ect komen
Dankjewel! Ik zal het oliepijl goed in de gaten houden. Tot die tijd laat ik de auto dan staan
 
Saab  9-3 Vector 2008  2.0T 235pk 
  • Leuk
Waarderingen: Pigeon en Sal
Mijn auto lekt sinds vandaag merkbaar veel olie, behoorlijke plas op de grond. Zijn er bekende plekken waar het bij de 1.2 TSI fout kan gaan?
Ik had hetzelfde, aan de voorzijde van je blok zit een afdichting, kan zijn dattie losgetrild is. Mijne lekte daar een boel olie uit...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Ik had hetzelfde, aan de voorzijde van je blok zit een afdichting, kan zijn dattie losgetrild is. Mijne lekte daar een boel olie uit...
Was het erg kostbaar? Ik ben in elk geval nog van plan de distributieketting te laten vervangen vanwege de ratel, wellicht maar meteen tegelijk
 
Saab  9-3 Vector 2008  2.0T 235pk 
Je kunt de kosten toch opvragen bij de VW dealer, dan weet je de prijs en waar je dan gaat voor de reparatie is aan jezelf.
Maandagochtend maak ik een afspraak bij mijn garage. Zodra ik de auto kan brengen laat ik hem daar voorlopig wel even staan. Als het is wat iedereen denkt dan is het voor mij goed te overzien
 
Saab  9-3 Vector 2008  2.0T 235pk 
De afgelopen dagen afwezig geweest, nog in shock eigenlijk.

Kom je erachter dat je zoontjes en andere kinderen met donny m hebben gevoetbald bij het pleintje waar Gino RIP is gevonden.
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
  • Verdrietig
Waarderingen: Ruud9N
Ik ga er zo heen om mijn respect te betuigen, ik woon er hemelsbreed 200m vandaan. Ik ben overweldigd van emoties. Ik weet niet of ik boos, verdrietig of bang moet zijn(om mijn kids).

Jammer dat de doodstraf niet bestaat in Nederland. Om politiek correct te blijven mocht de verdachte Donny M daadwerkelijk de dader zijn dan zou ik het niet raar vinden, als iemand besluit om het recht in eigen handen te nemen.
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
  • Verdrietig
Waarderingen: Ruud9N
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!