Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Ik zit te verzinnen om zo een reserve wiel subwoofer te kopen.
Zo een originele die dus in de reservewiel bak gaat.

Kan ik dit gewoon aansluiten op de mib2 (gelijk aan de polo 6c)
Volgens mij moet je zelfs een hele kabelboom leggen, maar dat weet ik niet meer zeker..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Bedankt, dan gaat die over.
Ik denk dat er geen een is die over de radio gaat en “origineel” is
Misschien even informeren bij een Volkswagen dealer? Dus niet daar kopen en laten doen, maar vragen hoe dat zit. Kan enige teleurstelling voorkomen.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
ik zou de Helix nemen, is een compleet systeem met alles er in en kabelboom bij.
en je kan kiezen uit de balk versie (heb ik zitten) of de reservewiel versie.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Kabel leggen is geen probleem leuke uitdaging,
Al moet ik wel een schema ect hebben welke draden.

Het is er zo een als op de foto @Marc Vuylsteke

EB60357E-730E-4542-8389-9006F99398D9.jpeg
ik zou de Helix nemen, is een compleet systeem met alles er in en kabelboom bij.
en je kan kiezen uit de balk versie (heb ik zitten) of de reservewiel versie.
ik heb voor de balk versie gekozen omdat ik een reservewiel zitten heb en deze neemt nie echt veel koffer ruimte af.
 

Bijlagen

  • tempImage1l3Pv4.png
    tempImage1l3Pv4.png
    14.8 MB · Weergaven: 14
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
Ik had ook een Helix sub met dsp versterker in de polo. Dat was echt top! Relatief eenvoudig om de kabelboom er in te krijgen. Bij de 6r was t een paar pinnen omsteken voor de voeding.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Marc Vuylsteke
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: H11
Mijn auto lekt sinds vandaag merkbaar veel olie, behoorlijke plas op de grond. Zijn er bekende plekken waar het bij de 1.2 TSI fout kan gaan?
 
Saab  9-3 Vector 2008  2.0T 235pk 
Mijn auto lekt sinds vandaag merkbaar veel olie, behoorlijke plas op de grond. Zijn er bekende plekken waar het bij de 1.2 TSI fout kan gaan?
Als er een plas onder je auto ligt, zal het niet zo moeilijk zijn om te zien waar die lekt. Ik zou je auto verplaatsen naar een andere plek zodat je zeker weet dat het van jouw auto is. Misschien lag die plas er al. Mijn advies is om niet er mee te gaan rijden, als die olie lekt.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Als er een plas onder je auto ligt, zal het niet zo moeilijk zijn om te zien waar die lekt. Ik zou je auto verplaatsen naar een andere plek zodat je zeker weet dat het van jouw auto is. Misschien lag die plas er al. Mijn advies is om niet er mee te gaan rijden, als die olie lekt.
Ja, vanmiddag gedaan. Op de andere plek lag ook een plasje. Vanavond na het rijden zag ik het op de grond druppelen :rolleyes: . Olie is nog goed op pijl en helder evenals het koelvloeistof reservoir.

Heb de auto morgen nog nodig voor werk maar maandag ga ik dan direct de garage bellen
 
Saab  9-3 Vector 2008  2.0T 235pk 
  • Verdrietig
Waarderingen: Thomaskol
Het lijkt wel van de seal van het zwarte plastic ‘kapje’ aan de zijkant van de motor de komen.

Maandag dan maar direct naar de garage. Als iemand nog tips heeft kan dat wellicht helpen en/of de onderzoekstijd verkorten :rolleyes:

8C7899C7-054F-4DD2-86AE-24EC0281B926.jpeg71A9863C-696E-459F-9D2C-11B8F1A9A911.jpegEDE06D4E-B30F-4BBE-AA20-4D64C71DE986.jpeg
 
Saab  9-3 Vector 2008  2.0T 235pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!