Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Woedend, pas het oliefilterhuis gefixt besluit mijn zoontje om de gordel te slopen met een schroevendraaier.

150 eu om te fixxen en kan pas maandag terecht, omdat die besteld moet worden en heb het weekend de auto nodig.

Ben zo kwaad dat ik zelfs geen straf kan verzinnen. Wie weet er een goeie xd? 5 jaar oud.
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
Woedend, pas het oliefilterhuis gefixt besluit mijn zoontje om de gordel te slopen met een schroevendraaier.

150 eu om te fixxen en kan pas maandag terecht, omdat die besteld moet worden en heb het weekend de auto nodig.

Ben zo kwaad dat ik zelfs geen straf kan verzinnen. Wie weet er een goeie xd? 5 jaar oud.
Niet boos worden op je zoontje van 5 jaar oud, maar bij jezelf te rade gaan, hoe het kan dat een kind van 5 jaar een schroevendraaier kan pakken en zonder dat jij het in de gaten hebt een gordel kan "slopen". Waarschijnlijk heeft hij gezien wat jij hebt gedaan en kopieert hij jouw gedrag. Dit is heel normaal gedrag van een lief kind. Volgende keer beter opletten papa! Dat je nu een andere gordel moet kopen is jouw straf. :mrgreen:
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Niet boos worden op je zoontje van 5 jaar oud, maar bij jezelf te rade gaan, hoe het kan dat een kind van 5 jaar een schroevendraaier kan pakken en zonder dat jij het in de gaten hebt een gordel kan "slopen". Waarschijnlijk heeft hij gezien wat jij hebt gedaan en kopieert hij jouw gedrag. Dit is heel normaal gedrag van een lief kind. Volgende keer beter opletten papa! Dat je nu een andere gordel moet kopen is jouw straf. :mrgreen:
“Mee eens sorry h11
 
  • Leuk
Waarderingen: XConvict en H11
Niet boos worden op je zoontje van 5 jaar oud, maar bij jezelf te rade gaan, hoe het kan dat een kind van 5 jaar een schroevendraaier kan pakken en zonder dat jij het in de gaten hebt een gordel kan "slopen". Waarschijnlijk heeft hij gezien wat jij hebt gedaan en kopieert hij jouw gedrag. Dit is heel normaal gedrag van een lief kind. Volgende keer beter opletten papa! Dat je nu een andere gordel moet kopen is jouw straf. :mrgreen:
Boos worden op 1 van je kinderen is normaal.

Een concrete vraag. Heb jij kinderen?

Als je er een paar hebt rondlopen en ze mogen papa helpen met “klussen” kan het zijn dat je wat ontglipt en op voorhand accepteert dat als je een kleine een schroevendraaier geeft dat je er niet van uit kan gaan dat hij alleen schroeven zal draaien.

Maar je zegt ook dat hij mijn gedrag kopieert, wat insinueert, of ik sloop dagelijks de gordels of ik sloop dingen wat hij dan kopieertBig Grin

Jouw woorden opvattend dan.
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
  • Haha
Waarderingen: XConvict
Woedend, pas het oliefilterhuis gefixt besluit mijn zoontje om de gordel te slopen met een schroevendraaier.

150 eu om te fixxen en kan pas maandag terecht, omdat die besteld moet worden en heb het weekend de auto nodig.

Ben zo kwaad dat ik zelfs geen straf kan verzinnen. Wie weet er een goeie xd? 5 jaar oud.

Geen straf geven, je moet hem koesteren want hij heeft interesse in de techniek !
 
  • Leuk
Waarderingen: Sal, H11 en XConvict
Geen straf geven, je moet hem koesteren want hij heeft interesse in de techniek !
@HoMi ik typ dit dankzij jou met een glimlach op mijn face.

Ik ben allang niet meer boos, gisteren even inventariseren met de vrouw, ja genoeg kosten aan de auto gehad en dan 2 dagen later gebeurt je dit.

Jammer, maar het hoort bij het kind zijn, maar dat betekend niet dat hij geen les krijgt van wat er is gebeurt en de gevolgen er van

Maar @joosspekloos 4delen of kielhalen was het eerste wat bij me opkwamxd.
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Dat wil ik ooooook. Kan alleen niet op een RNS 315 BT :confused:
Kan toch wel? Met een aftermarket ding van Ali? Ik zal een linkje plaatsen:
€ 233,40 27% Off | Fettoca RCD360 Plus Mib Carplay Autoradio Ds RCD330 Spiegel Link Autoradio Voor Vw Polo Golf Passat Jetta MK5 MK6 b6 B7 Eos Bettle
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!